bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Aug 2014

Ust Nasrudin Terus Serang Anwar - Senjata Makan Tuan???



Rasanya Nasrudin sedang "membunuh diri" dalam arena politi.

Apa tidaknya menentang Anwar secara terbuka samalah seperti menyerang "God Father" kumpulan mafia....

Walaupun dari segi rasional teguran dan serangan Ust Nasrudin ada benarnay.

X salah untuk mengaku kesalahan yg kita lakukan asalkan kita mengakuinya dan mahu berubah.

Apa tidaknya alangkan Nik Aziz pun terpaksa akur kesalahannya melantik Anak Menantunya mengetuai syarikat2 milik kerajaan negeri Kelantan...dan terpaksa menerima perletakan jawatan menantunya akibat tekanan umum.

Jestru X kan DSAI X belajar sesuatu.....

Sedangkan Nepotisme dan Kronisme adalah modal yg digunakan sendiri oleh Anwar untuk menjatuhkan Tun Mahathir sejak 2008 lagi.....

Sumber; http://www.mykmu.net/2014/08/30/anwar-perlu-ambil-iktibar-dari-pas-dan-azmin-ali-nasrudin-tantawi/
posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. Alhamdulillah....ada juga orang PAS yang berani dan berteloq kat dapa parti PAS-pisss-pussyyy tu. Aku ingat semua dah jadi KELDAI pada P'GAY'R dan DAPpigs....

    ReplyDelete
  2. tu kira xdk teloq jugaklah sbb yg bersuara tu pun saki baki yg nk kena pecat tu..
    itupun sbb jawatan dh xde.. habuan pun xde.. maka bising sakanlah..
    PAS ni puak ostad munafik.
    kalau diam benda salah tu kira normal bg PAS
    kalau bising bende tk betul tu suatu yg pelik dlm PAS!

    ReplyDelete
  3. Sejak dua menjak ni baru encik nasrudin nampak betapa kroniknya penyakit gila kuasa encik anwar tu. Dulu lagi orang dah cakap supaya jauhi anwar tapi degil. Bila dah rasa anwar berjaya rosakkan pas (walaupun sasaran utama adalah umno), mula la nak tunjuk rasa kesal, rasa silap dan ingin betulkan haluan. Encik nasrudin, kapal dah dekat sampai pelabuhan la, tunggu mendarat atau tenggelam terlanggar karang....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3