bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 Aug 2014

Gempar!!! Sebab Sebenar TS Khalid Mahu Disingkirkan Kerana Cuba Nak Try Wan Azizah???

Sejak penubuhannya pada April1999, tiada sesiapapun yang survive dalam parti tersebut jika berlaga angin dengan Anwar Ibrahim. Ingat balik senarai pemimpinnya... dari timbalan presiden Dr Chandra Muzaffar, ketua pemuda Ezam Mohd Nor, naib presiden Marina Yussof, ketua penerangan Ruslan Kassim, naib presiden Zainol Zakaria hanyalah segelintir mereka yang menjadi korban pencaturan nafsu Anwar.
Kini giliran, Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dilihat menjadi mangsa percaturan pemimpin-pemimpin tertentu dalam PKR yang ingin berkuasa di negeri itu apabila digambarkan sebagai seorang pemimpin yang `tidak berguna'.
Timbalan Ketua PKR Rasah, Norizam Yasin berkata, perkara itu berbeza berbanding sebelum ini apabila nama Abdul Khalid dijaja sebagai tokoh yang berjaya dalam mentadbir Selangor sehingga pakatan pembangkang memperoleh 44 kerusi pada Pilihan Raya Umum Ke-13 berbanding 36 kerusi pada 2008.
"Berdasarkan perkembangan yang berlaku sekarang, mereka seolah-olah melihat Abdul Khalid sebagai orang yang tidak berguna dalam perjuangan parti sehingga ada pula yang ingin menjatuhkan beliau daripada kedudukannya sebagai Menteri Besar Selangor.

Sumber klik sini.




Komen Isac;

Apa yang hendak dihairankan sekiranya "tuduhan" tersebut boleh membuatkan TS Khalid terbuang dari jawatan MB Selangor..... Tidak mustahil...ianya akan digunakan ke atas beliau...

Orang kalau dah x suka....Macam-macam cara yang akan dilakukan untuk menyingkirkan....orang tersebut....

Lagipun tuduhan sebegitu memang tak asing buat PKR ataupun Parti Keadilan Rakyaat....

Sebelum ini katanya Dr Chandra Muzafar yang lumpuh itupun pernah dikaitkan cuba nak "try" Wan Azizah....

Nasib engkau lah Labu......suka sangat berkawan dengan spesis yang suka "menikam kawan dari belakang" ini lah akibatnya...

2 comments:

  1. Sian org S'gor, kot jadik betul, bale tu.

    ReplyDelete
  2. kenapalah bodoh2 sangat sang pemuja politik pkr ini. selama manakah lagi nak ikut telunjuk si KETUM (ketua umum). adakah pkr itu anwar dan anwat itu pkr. jika begitu, pakat ramai2 keluar pkr sebab pkr masih ada lagi KETUM, presiden dan timbalan presiden. mereka bertiga sudah cukup sebagai maskot pkr....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3