bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

11 Aug 2014

PKR Agama Baru dan Anwar Nabinya???



Ini dah sampai tahap mendewa2kan Anwar....

Apa lah yang nak jadi dengan PKR ni....


posted from Bloggeroid

7 comments:

  1. Ptuuiiii...nak muntah aku..mamat mangkuk bahalul diatas cakap Anugerah Tuhan...ini sudah tahap bebal melampau...kah...kah...kah....

    ReplyDelete
  2. mmm eloklah tu.. itulah sebenarnya kualiti cacai Pakatan Haram (kalau benar pistol nakal tak bermaksud berkias tulisan).
    Kita kena biarkan cacai terjun dgn labu-labunya ditengah lautan. Nanti bolehlah kita tengok siapa dan bagaimana keadaan cacai yg tiba kedaratan (itupun kalau dia selamat mendarat)

    ReplyDelete
  3. monyet sungguh ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pistol Nakal ni berkias ....

      Kalau PKR diibaratkan sbg agama baru, ianya pasti tidak dipimpin oleh org yg dipanggil "nabi", kerana yg lebih tepat ialah ianya dipimpin oleh seekor "dajja"l ...

      Delete
  4. KALAU ADA JAWAPAN BAGI SAJALAH...SELESAI SEGALA ISU. TAPI KALU DAH OTAK BEKU...TEPU...DAH DILIWAT NGAN OMONG KOSONG GITULAH JADINYA...BODOH SOMBONG....

    ReplyDelete
  5. Org tu buat statement sindir DSAI kot, cer baca btl2.

    ReplyDelete
  6. anu...aar vavinya.....u ulang i saman.....lantak la labuuuuuuu

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3