bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

13 Aug 2014

Jika Anwar Merancang Sejak 50 Januari Tindakan Khalid Pula Hanya Sehari???


Hebat TS Khalid ni.... Mengadap memohon perkenan DYMM Sultan Selangor pada Isnin untuk kekalkan jawatan MB....

Pada 12 Ogos dah dapat surat perkenan Tuanku untuk pecat 6 anggota exconya yang berpaling tadah....

Exco2 yang dipecat itu, tiga anggota exco daripada DAP ialah Datuk Teng Chang Khim, V. Ganabatirau dan Ean Yong Hian Wah, sementara exco daripada PKR ialah Elizabeth Wong Keat Ping dan Dr Daroyah Alwi. 

Memang habat!!! Sehari dua dah nampak "result" berbanding Anwar yang telah membuat perancangan untuk memecat Khalid sejak 50 Januari lagi.....


Sumber klik sini.



posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. Yang dah shah 5. Sila klik http://www.mykmu.net/?p=46161

    Pemecatan EXCO: Khalid Ubah Fikiran

    Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim hari ini berkata Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kebajikan Dan Hal Ehwal Wanita, Rodziah Ismail dari Parti Keadilan Rakyat masih dialu-alukan untuk meneruskan khidmat dalam pentadbiran kerajaan Selangor sekiranya beliau setia kepada pentadbiran kerajaannya.

    Menteri besar itu berkata beliau masih menunggu ADUN Batu Tiga itu kembali dari luar negara untuk membincangkan perkara itu.

    “Tunggu dia (Rodziah) kembali dari luar negara dan kita akan buat keputusan.

    “Jika dia pilih untuk bekerjasama, dia akan teruskan (Exco),” kata beliau dalam sidang media selepas mesyuarat Exco hari ini.

    Semalam Khalid memaklumkan kesemua ADUN PKR dan DAP dipecat dan akan dimaklumkan segera. Surat pemecatan Rodziah akan diserah sebaik beliau pulang dari luar negara

    ReplyDelete
  2. He he he 50 januari..dah lama tak meliwat agaknya...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3