bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

17 Aug 2014

Geng Anwarinas Kuasai Keputusan Pas - Majlis Syura Bakal Dibubarkan???

Lihatlah wajah2 pemimpin2 Pas yang buat sidang Akhbar meluluskan dua nama sebagai calon MB Selangor iaitu Wan Azizah dan Azmin (Sumber; Astroawani)

Berikut pula katanya whatapps daripada Ustaz Nasrudin Tantawi.

[15:07, 8/17/2014] Ust Nasrudin :
Ana kecewa sgt2 hari ni. Enta cuba bayangkan drp 37 ahli mesy. hanya 10 org saja yg sokong DSHA. DSHA balik terus dan tak buat sidang media. Wajah sebenar Anwarinas kian jelas dlm PAS. PAS kini lbh takut kpd Anwar dan DAP. Jahanam PAS kalau terus begini.

[15:08, 8/17/2014] Ust Nasrudin :
Mat Sabu yg lead sidang media. Nampaknya kepimpinan PAS masih tak sedar diri lagi. Kesian kpd pendokong jemaah yg setia. Tanpa disedari perjuangan PAS kini dikhianati pimpinan sendiri.

Jika benar itu bukannya pendirian golongan ulamak dalam Pas, Majlis Syura dah boleh dibubarkan aje....X ada pengaruh langsung.....

Apapun katanya Utz Nasrudin telahpun menafikan whatapps terbut dihantarkan oleh beliau.


posted from Bloggeroid

7 comments:

  1. Sedara sedara yg masih ada iman di hati, tinggalkan la PAS ni, mmg dah tak selamat utk Akhirat kita.

    ReplyDelete
  2. Akhirnya .. seolah olah...saya ulangi lagi sekali ...seolah olah... cadang PAS langsung tidak diterima oleh DAP dan PKR

    Kerana selepas mesyuarat majlis presiden PR..nama yg diangkat hanyalah wan jijah.. sedangkan ini hanya peringkat cadangan..yg memilih dan menentukan atau kata putusnya terletak secara mutlak ke atas Baginda Sultan.. mengapa tidak di masukkan nama Azmin atau siapa sahaja sebagai meraikan kuasa bagainda untuk memilih?? Kalau satu nama seolah olah mahu memaksa Sultan menerima cadangan tanpa pilihan.. seolah olah cakap dan kehendak KETUM AL JUBURIT mesti diikutI dipatuhi oleh semua dari rakyat marhaen, hingga presiden hingga ke Sultan !!!

    Alasannya Azmin menolak, mengapa tidak dicadanglah nama lain dan majlis president boleh buat keputusan, bukakah presiden untuk dipatuhi???

    Kebobrokan PKR makin terserlah, kekaldaian pas makin terdedah..DAP hanya perlu menolak bidak

    ReplyDelete
  3. Pas dah buleh TUTUUUUPP KEDAI !!

    ReplyDelete
  4. Hidup pemimpin PAS...Mah..Mah..bau masih melekat lagi ni,,,sengaja tak nak basuh.....

    ReplyDelete
  5. PAS BERNIAT NAK GANTIKAN UMNO UNTUK ORANG MELAYU TAPI APA DAH JADI MEREKA SENDIRI LEMAH HINGGA BOLIH DIKOTKA KATEK OLIH DAP DAN PKR. SEBANARNYA ANWAR DAH TAHU PAS MEMENAG LEMAH SEBAB TU AKHIRNYA WAN AZIZAH BERJAYA MENJADI CALON MB SELANGOR. LIHATLAH SENDIRI APA KEKUATAN PAS SEKARANG.

    ReplyDelete
  6. Kesiaan nik ajis dan hj hadii ... dipinggirkan .... BALA dari Allah telah kembali kepada Mereka yang menolak perpaduan umat Islam ... Syaitaan DAPigs bergembira apabila anwarinas bersama mereka memusnahkan Islam... Tunggulah percambahan pusat maksiat Tajaan Kerajaan Muafakatan Rakyat yang di Imami oleh PAS al dajjal ....

    R.I.P ..PAS

    ReplyDelete
  7. penyakit umno menjangkiti pas. suara akar umbi diketepikan. hanya suara pemimpin yang diketengahkan. dulu pak lah flip flop, kemudian umno pun terlingkup. sekarang pas pulak flip flop. bolehkah pas berdiri betul selepas ini?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3