bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Aug 2014

Nazri Musuh Dalam Selimut Umno???



Walaupun kita mahukan ahli2 politik kita berpolitik dengan berhemah.....

X kan sampai berpeluk2 dengan musuh politik mereka ......

Pemimpin2 DAP yang jelas sifat kiasu mereka .....

Yang jelas mahu meruntuhkan institusi Melayu.....

Chauvanis Cina yang bersifat keCinaan yang begitu tebal...
posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. En Nazri Aziz ( En sahaja sbb dah hilang respect) ini sedang membina platform dgn PR... sekiranya Kerajaan BN runtuh pada PRU14 nanti sekurang-kurangnya adalah tempat utk dia bertenggek nanti hahaha....

    ReplyDelete
  2. yang pilih dia jadi wakil utk pilihanraya adalah pemimpin umno, yg pilih dia jadi wakil rakyat adalah org umno, yg lantik dia jadi menteri perdana menteri. Nak salahkan siapa lagi....... lu fikirlah sendiri.... aku dah benci dgn org mcm ni....

    ReplyDelete
  3. tak caya mangkok ni dari dia ketua pemuda sbb tu waktu TUN no post utk dia LIKE SON BUT FATHER WORST!!!!!

    ReplyDelete
  4. Inilah jenis Islam/Melayu-LIBERAL- PENGKHIANAT agama-bangsa-negara - aku harap benar si mamat-disyaki-puak SODOM ni (tak pernah pun tengok isteri dia kat mana-mana acara rasmi) diTUMBANGkan dari UMNO buat selamanya!

    Dahlah BUMIPUTERA Islam Palestin sedang dibunuh dgn. kejam dlm. GENOSID oleh MUSUH ISLAM si Barat-ZIONIS (yg. ejen tempatan mereka adalah dari DAPBANGKAI-ANJING/PKRSODOM) . tapi yg. si Liberal-PENGKHIANAT ni, pi pula asyik MENJILAT kudis berlendir si MUSUH ISLAM!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera (BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples).

    ReplyDelete
  5. Ehh yang bernaju hitam pun cina

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3