bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Aug 2014

Bubarkan Sahaja Majlis Syura Kerana Jawatankuasa Pas Pusat Lebih Berkuasa???



Majlis Syura tidak mampu melakukan apa-apa apabila hanya 10 daripada 36 yang menyokong cadangan Haji Hadi dan keputusan Majlis Syura Pas untuk mengekalkan Tan Sri Khalid sebagai menteri Besar Selangor.

5 comments:

  1. MSU tak boleh bubar. MSU penting bg memperdaya umat Islam, konon semua tindak tanduk PAS adalah dgn perkenan "ulamak" dan bertepatan dgn ajaran agama PAS.

    ReplyDelete
  2. PAS masuk round about dan pusing2 tak jumpa jalan keluar. Bila dah sesat salahkan UMNO tak letak signboard..
    Itu je lah standard PAS..
    kaki pening..

    ReplyDelete
  3. PAS TELAH BERSETUJU PADA DASARNYA UNTUK MENGUBAH NAMA MAJLIS SYURA KEPADA "MAJLIS BUBUR ASYURA" KERANA CIRI "BUBUR" SELALUNYA "LEMBIK" "LUNYAH" YANG AMAT SESUAI DIMAKAN OLEH ORANG DAH TAK ADA GIGI. DALAM KEADAAN YANG ADA SEKARANG "MAJLIS BUBUR ASYURA" BUAT KEPUTUSAN "YANG TIDAK BERTENTANGAN DENGAN SYARAK" AKHIRNYA SYARAK TAK KEMANA "BUAT KEPUTSAN YANG TIDAK BERTENTANGAN DENGAN PEMINUM ARAK (DAP DAN RAMAI DIKALANGAN AHLI PKR).

    ReplyDelete
  4. Majlis Syoru ( makan2 )...

    ReplyDelete
  5. Ahli di MSU pun ada dalam JPP (apa ini?), jauh lebih baik UMNO di mana Naib Presiden tiada di dalam Majlis Tertinggi UMNO, baru betul. Macam dalam filem Hantu Kak Limah Balik Rumah pula.......Siapa pengarahnya?....Mamat Khalid, Siapa penulis skripnya?....Mamat khalid dan siapa penerbitnya...Mamat Khalid juga..... Habis kalau bertingkat-tingkatpun majlis atau dewan, kalau diterajui oleh orang yang sama dan intelektual dan integriti berpolitik macam sampah dan sering menyakitkan hati pengundi/penyokong yang selalu tutun padang dan berjuang bermati-matian, ini untuk apa? Kalau ingin kekal dengan nama Parti Islam maka bukan hanya perlukan pemimpin yang berjiwa Islam tetapi perlu bijaksana dalam berpolitik.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3