bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

22 Mar 2011

Panas!!! - Video Seks "Anwar" Hanya Bom Asap???


2011/03/21

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Videosekspemimpinkananpembangkangdidedah/Article

KUALA LUMPUR: Satu rakaman video seks didakwa seorang pemimpin utama pembangkang bersama seorang wanita muda dipercayai warga asing didedahkan kepada media, pagi tadi.

Wartawan pelbagai agensi dan syarikat media dibenarkan menonton klip video selama hampir 20 minit itu merangkumi empat segmen secara berperingkat di Carcosa Seri Negara, mulai 9.45 pagi.

Ia dipertontonkan kepada media menerusi komputer meja (PC) di sebuah bilik khas sebelum meminta wartawan menyerahkan semua barangan seperti pen, buku nota, telefon bimbit dan kamera selain turut diperiksa seluruh badan.


Komen Isac;

DSAI sememangnya dikenali kerana mempunyai banyak "tipu-muslihat" politik.... Jadi tidak mustahil jika klip video tersebut sengaja diada-adakan untuk mengalih perhatian rakyaat terhadap isu "DNA" yang sedang beliau hadapi....

"Bom asap" biasanya akan "hilang" begitu sahaja.... Terutamanya jika klip video yang sengaja diada-adakan oleh "mereka sendiri" akhirnya terbukti palsu dan bukannya "Anwar". Yang akan dipersalahkan pastinya Umno/BN yang kononnya menjadi dalang!!!


1 comment:

  1. ( pandangan saya saja )

    _ jujurnya , terasa bagai ada yang pelik dan 'tersilap' ttg situasi yg dikisahkan.....

    _ dulu , tak berapa lama sebelum pengundian di Pmtg Pauh = Wan Azizah letak jwtan....kes liwat berkumandang....hasilnya , calon PKR menang(lagi)

    _ skrg , nak pilihan-raya Sarawak...kes video pula...

    = mcm nak minta undi simpati je :) ....simpati kerna kononnya jd mangsa fitnah.... :)

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3