bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 Mar 2011

Anwar Nak Bicara Kes Liwat Atau Jadi Pejuang Pesalah/Tertuduh???

Anwar akui dilayan baik tetapi keadaan lokap menyedihkan http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Anwarakuidilayanbaiktetapikeadaanlokapmenyedihkan/Article
2011/03/03

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memberitahu Mahkamah Tinggi di sini bahawa polis melayannya dengan baik namun berkata keadaan lokap tempat dia ditahan semalaman pada 16 Julai 2008, amat menyedihkan.

Anwar, 63, saksi pertama pembelaan, berkata sebelum masuk ke lokap itu, dia dibekalkan dengan sebatang berus gigi, sebotol air mineral, sebuku sabun dan dua helai tuala kecil.

Katanya, walaupun dia tidak mengharapkan diberi layanan istimewa, namun secara keseluruhan, keadaan lokap itu amat menyedihkan.


Komen Isac;

Jika nak dibandingkan keadaan banglo belasan juta milik Anwar di Segambut ataupun banglo lamanya di Damansara tentulah tak sama...Beliau berpeluang untuk mengubahnya semasa berada di dalam kerajaan dulu malangnya itu tidak beliau lakukan.

Yang jelas mengapa perbicaraan kes Liwat II menjurus pula kepada perkara-perkara yang tidak berkaitan dengan perbicaraan kes ini???

1 comment:

  1. tolong link kan blog ni dalam blog anda, thanks~

    http://perkarareview.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3