bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Mar 2011

Video Lucah "Anwar" - Perlukan Penubuhan Suruhanjaya Diraja???


Bekas Ketua Pemuda UMNO Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik mengakui dia bersama Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Datuk Shuib Lazim adalah 'Datuk T' atau 'Datuk Trio' dalam sidang media di Impiana KLCC sebentar tadi.

Di hadapan puluhan wartawan, Rahim turut mengaku tayangan video di Carcosa Sri Negara baru-baru ini diatur oleh beliau dan dua rakannya. Menurutnya satu suruhanjaya diraja perlu ditubuhkan segera untuk menentukan ketulenan klip tersebut.

"Suruhanjaya Diraja itu perlu turut dianggotai tiga pemimpin utama pembangkang - presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, mursyidul am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat dan penasihat DAP Lim Kit Siang serta pemimpin NGO untuk menyelesaikan pertikaian ini ONCE AND FOR ALL"katanya.



Komen Isac;

Nampaknya wang rakyaat lagi yang akan menjadi mangsa.... Tapi apa boleh buat.... Jika ini tidak dilakukan maka Umno/BN pula yang bakal dipersalahkan... Kerana kononnya video klip lucah tersebut hanyalah konspirasi....

Jestru jika penilaian dan siasatan dilakukan oleh suruhanjaya diraja pastinya tidak akan ada lagi "cakap-cakap di belakang"....

Bahkan penubuhan suruhanjaya diraja ini juga pastinya "selari" dengan permintaan Pakatan Rakyaat dalam kes-kes yang melibatkan kepentingan ramai sebelum ini.

1 comment:

  1. Isac,
    perlu suruhanjaya DI RAJA terutama apabila seseorang yang dikatakan terlibat dengan masaalah moral tahap GABAN membawa gelaran yang diberikan oleh Raja, Sultan atau yang Di Pertua Negeri. Isu ini boleh memalitkan keaiban terhadap penganugerahan tersebut. Kalau tidak, buat macam Dr Khir Toyo. Pulangkan sementara sehingga kes selesai.

    Aku lebih rela duit cukai yang aku bayar dibelanjakan untuk menegakkan kebenaran bukannya untuk berpesta dan menegakkan benda lain. hehehehe

    Jom sokong penubuhan SURUHANJAYA SIASATAN DI RAJA!

    Aku Yang Bingai
    18SX: Baru celup dah pancut?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3