bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

14 Mar 2011

Liwat II - Keadilan Buat Rakyaat Marhaen Macam Saiful Hanyalah "Cerita Dongengan"???

Yang diperdebatkan ialah bagaimana afidavit pihak pendakwaan yang mahukan sampel DNA DSAI untuk dibandingkan dengan sampel DNA "lelaki Y" boleh sampai kepada pihak media??? Klik sini.    

Mengapa ianya dijadikan alasan untuk menidakkan hak Saiful untuk mendapatkan keadilan ataupun pengadilan yang adil?

Jika tidak bersalah, mengapa pula perlu takut dan mahu "menyorokkan" profil DNA DSAI?

Jangan diperlambatkan lagi perbicaraan ini kerana rakyaat mungkin akan merasa bosan dan membuat penilaian sendiri...

1 comment:

  1. Sesungguhnya Al-Juburi ini benar-benar memperlekehkan umat. Dengan sedikit kekuatan kurniaan Allah swt, digunakan segala peluang dan ruang bagi memperlekehkan umat. Tiada lagi rasa malu apa lagi hormat pada rakyat.

    Al-Juburi perlu ingat bahawa sistem pemerintahan dan perundangan yang digunapakai di negara ini akhirnya adalah dengan kehendak mejoriti rakyat. Memanipulasikan sistem undang sedia ada walaupun 'halal' disisi undang-undang buatkan rakyat tambah geram dan dendam.

    Cukuplah engkau jerumuskan negara ini kekancah kehancuran. Marilah setiap daripada kita yang punya kesedaran yang seruma ini tanamkan keazaman dan tekad. Tekad menjahanamkan si petualang agama, bangsa dan negara ini menerusi PRU13 nanti. Mulakan gerakan mempengaruhi adik-beradik, saudara dan jiran-jiran agar TOLAK PKR, PAS, DAP..

    Rakyat jelak dan bosan dipersenda tetap memerhati.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3