bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Mar 2011

Lagi Bukti Kapal Selam Malaysia Tak Boleh Menyelam - Apa Kata Tony Pua???

Tuanku Mizan naiki kapal selam pada kedalaman maksimum
2011/03/10

KOTA KINABALU: Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin, berpuas hati dengan prestasi dan keupayaan angkatan kapal selam Tentera Laut Diraja Malaysia mengendalikan KD Tunku Abdul Rahman, kata Panglima Tentera Laut, Tan Sri Abdul Aziz Jaafar, hari ini.

Malah, Seri Paduka Baginda, yang menaiki KD Tunku Abdul Rahman ketika kapal itu menyelam pada kedalaman maksimum operasi di Laut China Selatan hari ini, memuji keupayaan kapal selam berkenaan untuk berada pada tahap kesiagaan yang tinggi.

"Dengan penyelaman yang disertai oleh Tuanku, ini jelas menyangkal tohmahan dan juga kenyataan negatif yang menyatakan kapal selam negara tidak boleh belayar dan tidak boleh menyelam.

Artikel penuh klik sini.


Komen Isac;

Mungkinkah Tony Pua akan kata ini semua tak betul??? Hanya sandiwara Umno/BN??? Nurul Izzah pula akan kata Umno/BN mempergunakan institusi Raja-raja Melayu??? Biasalah.... Orang Pakatan....kalau Umno/BN semua salah.... Semua konspirasi....

3 comments:

  1. tony pua aka tony gile

    ReplyDelete
  2. kapal selam merekakah yang tidak boleh selam atau TLDM?.kolam dikawasan Bukit Bintang sangat cetek mana boleh Sub. TLDM nak selam.mungkin kapal selam mereka boleh,macam-macam type kolam ada.nak tanya tentang kapal selam,tanya dengan anggota yang menjadi krew kapal itu.jangan ambil berita dari anggota TLDM yang tak pernah turun kapal.ini yang salah.salam ISAC.

    ReplyDelete
  3. Agen komunis ini kalau di layan makin menjadi jadi.kenapa tak bawa dia bersama sama selam ketahap 10 g biar dia rasa baru betul keluar kapal selam bengong seminggu.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3