bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Mar 2011

Bila Orang Melayu/Islam Berlumba-lumba Untuk Menjadi "Yahudi dan Nasrani"???

Kempen : Mohon Polis Tangkap Blogger Ini Kerana Hina Sultan Selangor & Semua Sultan Di Malaysia!!!

Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 


Syabas kepada DET atau Darul Ehsan Today yang telah bongkarkan cerita pasal penghinaan blogger Fuckatan yang hina Sultan. Cerita penuh ada di sini.

Perkara ini baru ditemui oleh Panglima dan mohon rakan-rakan menyambutnya agar tindakan keras dapat diambil terhadap blogger yang salahguna tulisannya untuk hina Sultan kita.

Apa yang ditulis ? Lihat imej di bawah

Blogger ini sangat biadap. Mengheret Sultan dalam kancah politik penuh daki dan kotoran.

Apa kata kita desak 'mamat' ini ditangkap kerana menghina Ketua Agama kita ?


Amat malang jika perkara ini dibiarkan.

Harap bloggers dan juga facebookers dapat sedarkan rakyat perangai 'biaDAP' pembangkang

yang suka tulis sesuka hati tanpa bukti.


Artikel penuh penghinaan blogger Hanief kepada Sultan ada di sini
 
Nukilan blog Paglima Perang Cyber, klik sini.
 
 
 
Firman Allah SWT
 
 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءكُمۡ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوۡمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصۡبِحُوا عَلَي مَا فَعَلۡتُمۡ نَادِمِينَ

Maksudnya, "Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan". (Surah al-Hujurat, ayat 6)



وَلَن تَرۡضَي عَنكَ الۡيَهُودُ وَلاَ النَّصَارَي حَتَّي تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمۡ قُلۡ إِنَّ هُدَي اللّهِ هُوَ الۡهُدَي وَلَئِنِ اتَّبَعۡتَ أَهۡوَاءهُم بَعۡدَ الَّذِي جَاءكَ مِنَ الۡعِلۡمِ مَا لَكَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِيٍّ وَلاَ نَصِيرٍ )


Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam) itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepadamu. (Surah al-Baqarah, ayat 120)



 

1 comment:

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3