bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

1 Mar 2011

Kononnya Membangun Bersama Islam Hakikatnya Kelantan Tercicir Berbanding Negeri Sekecil Melaka???


Jelas Pas telah gagal di Kelantan... Lebih memalukan berselindung disebalik nama "Islam" tetapi hakikatnya mereka memalukan dan merendahkan martabat Islam di mata dunia...

Berita lanjut klik sini.

Sampai bila rakyaat Kelantan mahu "ditipu"???

Kepada pengundi-pengundi PRK Merlimau dan Kerdau, buatlah pilihan yang bijak dan tepat!!! Nasib anak-anak anda terlepak di tangan anda!!!

3 comments:

  1. SALAM, TU TAK MASUK SEKS LUAR TABII BRO.

    ReplyDelete
  2. Mana ada masa sibuk berceramah dan melayan isteri isteri Bini HADI berapa ore eek?

    ReplyDelete
  3. Salam

    Ape kata saudara buat sikit ulasan mengenai Tun Mahathir mengenai Tuan Guru Nik Aziz dan kenyataan beliau mengenai Tengku Zafrul, Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Maybank Investment Bank Bhd dalam Utusan Malaysia Online pada 27 Febuari baru-baru ini.

    Kenyataan beliau;

    "Orang Melayu keliru dan tidak tahu hendak pergi ke mana. Kerajaan tolong pun mereka masih keliru.

    "Ada negara yang kerajaannya langsung tidak tolong rakyat. Kerajaan kita wujudkan peluang kerja sampai ada banyak pekerjaan tetapi orang tidak mahu kerja," katanya.

    Pada sidang akhbar sama, Dr. Mahathir berkata, Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Maybank Investment Bank Bhd., Tengku Zafrul Tengku Abdul Aziz tidak perlu meletak jawatan kerana mempertikai pelantikan Tan Sri Mohd. Isa Abdul Samad sebagai Pengerusi Felda.

    "Saya tidak fikir dia perlu letak jawatan. Itu dia punya pendapat, kita tidak perlu dengar," katanya.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3