bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Mar 2011

Demi Ketelusan Anwar Wajar Mendedahkan Kos Barisan Peguambela Beliau!!!

Senarai peguambela-peguambela Anwar amat panjang...

Walaupun telah ramai yang meninggalkan beliau seperti Sulaiman Abdullah, Raja Aziz Addruse, Zulkifli Nordin, Zainur Zakaria dan lain-lain tetapi masih ramai peguam-peguam lain dan berkaliber yang bersedia mewakili beliau.

Nama-nama peguambela-peguambela hebat seperti Karpal Singh, Ram Karpal Singh, Sankara Nair, Datuk Param Cumaraswam, Dato’ CV Prabhakaran, Ram Singh, Marissa, Radzlan  dan lain-lain masih berdiri teguh dibelakang Anwar. 
Adakah semua peguambela-peguambela bertaraf "superstar" ini percuma??? Jika tidak siapakah pula yang "menaja" kos perkhidmatan mereka? Dah lebih dua tahun kes perbicaraan Liwat II berjalan. Itu belum termasuk kes Liwat I yang berjalan selama bertahun-tahun termasuk tempoh rayuan.

Memandangkan Anwar dilihat rapat dengan pertubuhan-pertubuhan Yahudi, takut-takut mereka pula yang membiyayainya.

Bak kata pepatah Inggeris, "there is no free lunch in this world". "You scretch my back and I'll scretch yours".

Bahaya tu jika bakal PM kita banyak terhutang budi kepada agensi-agensi berkaitan Yahudi. Tah apa pulak yang perlu "digadaikan" nanti... Sebagai balasan...

1 comment:

  1. Freemasson adalah pertuuhan yang kaya.
    Mungkin Mereka yang membiayai kos tersebut

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3