bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Aug 2015

Tanpa UMNO dan Najib Mengapa Rupiah Indonesia Jatuh Lebih Teruk Berbanding RM???



Islam mengajar supaya setiap dilanda musibah... bandingkan diri dgn org yg lebih susah berbanding dari kita.... Supaya kita sentiasa bersyukur... Bandingkan dgn org yg lebih berjaya pula supaya kita sentiasa akan mempertingkatkan usaha dan bekerja keras....

Nampak X permainan Yahudi??? Dulu... geng2 Anwar kata Indonesia bagus sebab buat pinjaman dgn IMF...... semata2 kerana mahu menghalalkan cadangan Anwar pada 1998 yg mahukan negara meminjam dari IMF.

Sekarang apa dah jadi? Mengapa nilai matawang Rupiah merundun?




Mengapa negara2 Islam yang selalu "diserang" ???

Jangan mudah terpedaya dan meyumbang di dalam meruntuhkan Islam!!!

2 comments:

  1. salam
    kalau segala permasalahan yang wujud sekarang ni dapat diperJELASkan dengan TERANG, saya pasti, rakyat akan menyokong & RM akan menjadi lebih kukuh dengan sendirinya..

    ReplyDelete
  2. Berundurlah segera supaya ekonomi boleh pulih. Ketidakyakinan pasaran kepada dasar dan tindak tanduk kerajaan yang keterlaluan membuatkan pasaran dan rakyat marah.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3