bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

25 Aug 2015

Mari Kita Semua Terus Sabotaj Ekonomi Negara Melalui Bersih 4.0 !!!!


X cukup dengan menyebar berita2 palsu dan fitnah di twitter, telegram, whatapps, facebook, blog dan lain2 media baru demi untuk mensabotaj ekonomi dan memburuk2kan imej negara.....

Marilah kita berdemo dan merusuh dengan ditaja oleh dana2 Yahudi!!!

Lepas tu bila keadaan semakin teruk kita boleh jatuhkan kerajaan sediada!!!

Lihat sahaja fitnah2 yang "mereka" viralkan....Kononnya Ringgit Malaysia X laku!!! - Pergilah tukar di "Money Changer' mengapa ke luar negara nak berbelanja guna Ringgit???

Lagi pun siapa yang sabotaj Ringgit??? kalau bukan mereka semua ni dengan pertolongan asing???

Tahun 1998, Ringgit didagangkan USD 1 = RM 4.88 berbanding Dollar Amerika. Masa tu, rezab negara hanya mampu bertahan 2.5 bulan untuk membayar import. Tetapi sekarang ni kita mampu bertahan sehingga 9.5 bulan.

Interest oleh institusi finance masa tu mencecah sehingga 18-20% setahun....Sekarang ni...masih sekitar 8%. pinjaman kenderaan masih lagi sekitar 3%. Masa tu pinjaman kenderaan pun dah dekat 8%. Siapakah menteri kewangan pada ketika itu jika bukannya D.S. Anwar Ibrahim???

Di masa itu juga, pertumbuhan negara adalah negatif/defisit, sebaliknya pertumbuhan negara pada ketika ini sekitar 4.5%.

Kita hampir2 meminjam daripada IMF jika tidak dipecat oleh Tun M.

Felda yang hanya dikeluarkan dari indeks komposit BSKL difitnahkan dan dimomokkan sebagai telah dikeluarkan terus dari didagangkan dalam BSKL.....kononnya dah nak bankrap...

Dahsyat mereka ni....Inilah pemimpin2 yang rakyaat Malaysia percayakan dan mahi diangkan menerajui negara???

Mereka yang memegang flasafah, matlamat menghalalkan cara....ekonomi negara sebenarnya jauh berkali ganda lebih baik dari tahun 1998 difitnah dan diburukkan dari dalam, kerana bagi mereka buat apa negara yang makmur jika bukan "mereka" yang memerintahnya!!!

Jestru menjelang hari kemerdekaan yang ke 55, marilah berdemo dan merusuh dijalanan...untuk tunjukkan kepada dunia, Malaysia X aman!!!

Bila nilai ringgit jatuh berterusan dan pelabur2 keluar dari negara...Ekonomi akan bertambah tenat dan akhirnya rakyaat yang marah akan menumbangkan kerajaan dan "mereka" yang menjadi dalang ini akan berpeluang untuk diangkan menjadi pemimpin!!!

Inilah tindakan "pengkhianat" !!!

Sedarlah rakyaat Malaysia sebelum terlambat!!!

Sumber klik sini.


5 comments:

  1. Bersih di taja oleh Yahudi. Harap Melayu tak terikut sangat dengan bersih. Harap umat Islam jauhi dengan Bersih demi agama Islam yang suci

    ReplyDelete
  2. Mahu tak mahu, aku tetap sokong BN walaupun hati sakit dgn Jibby..tengok lah betina diatas tu..cina2 DAP ini semua mahu menghapuskan kuasa melayu...tengoklah di Penang, tak mahu ikut tema hari kemerdekaan..

    ReplyDelete
  3. Ambabiga@puteri Balqis calling saja menderu orang yg sanggup mengorbankan diri. Maka berkepitlah lelaki/puan di KL. Klimaknya bbrpa hero&heroine akan tuang petrol atas badan dnn bakar. Peniaga TAR tutup kedai.

    ReplyDelete
  4. PDRM DAN ATM biarkan sangat ambiga ni bermaharajalela adakah takut ambil tindakan sebab ramai Peguam akan bela dia nanti... Buat lah mcm biasa tak payah susah pegi mahkamah .Ambiga dah sampai tahap tak perlu ambil tindakan melalui Undang2..sampai masanya dihukum terus. Kalau PDRM dan ATM akan muncul pulak lepas pihak lain yang lakukan kerja PDRM Dan ATM. Bertindak sebelum terlambat.

    ReplyDelete
  5. RM jatuh kerana najib, pelabur dah tak yakin dgn cara pemerintahan najib.....tgk la sendiri, ada yg bodoh tetap sokong bn, walaupun bn dah hancurkan ekonomi dan sosial negara....korang yg berdentum DAP akan berkuasa, ada tak pernah terpikir mcm mana benda tu akan terjadi?? jgn ikut emosi, tapi ikut logik...mcm mana DAP akan berkuasa??

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3