bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

30 Aug 2015

Hadir Bersih 4.0 Buktikan Tun Mahathir Memang Sudah Nyanyuk???


Di zaman pemerintahannya pendemonstrasi bakal makan asap pemedih mata, cota polis dan meriam air FRU....sejak tahun 70an lagi...

Tiba2 bila umur dah 90 tahun beliau kata demostrasi telah mati apabila demostrasi tidak disebarkan?

Pelik bukan???

Adakah Tun M benar2 ikhlas di dalam mengerakkan gerakan untuk menjatuhkan Najib???

Demi rakyaat dan negara atau kerana ada agenda yang terselindung? Ada hajat yang tidak ditunaikan???

Sumber klik; http://www.agendadaily.com/Muka-Hadapan/saya-nak-cadang-ambiga-jadi-pm-setiap-hari-boleh-demo-di-dataran-merdeka-dr-mahathir.html
posted from Bloggeroid

9 comments:

  1. “Setiap sumbangan yang ingin diberikan kepada mana-mana parti politik samaada di peringkat pusat mahupun negeri, hendaklah disalurkan melalui akaun rasmi parti. Ini bagi mengelakkan ahli-ahli politik menyalahgunakan nama parti untuk meminta atau menerima apa-apa sumbangan yang kemudiannya diselewengkan untuk kepentingan persendirian. Setiap sumbangan yang dihulurkan perlulah dikemukakan resit penerimaan dan dimasukkan dalam akaun parti. Menerusi rekod penerimaan yang teratur ia boleh diaudit pada tiap-tiap akhir tahun kewangan. Kerajaan percaya inisiatif seumpama ini akan mengelakkan sebarang bentuk perbuatan rasuah dan penyelewengan..” – Najib Razak, 27 February 2012

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudahlah dah dapat habuan banyak, baru pura-pura nak adakan undang-undang baru. Wal hal undang-undang pertubuhan sudah lama ada. Boleh masuk cek dalam akaun parti, disaksikan oleh bendahari dan setiausaha. Namanya, tak mahu ikut saluran yang betul sebab wang haram masuk akaun peribadi. Inilah dikatakan menghalalkan kesemua cara untuk menipu duit rakyat dengan cara salah guna kuasa.

      Delete
  2. Hehe...nyanyuk kah....? Sper yg nyanyuk .....admin..?

    ReplyDelete
  3. 1. Tun Mahathir has been 'manipulated' by her wild daughter Marina, formerly used by a French 'husband'. This idiot Marina has no integrity, no culture and solidarity with the spirit of Malayism. Her thoughts and deep insight her logical thinking is polluted by un Islamic and unMalay culture ideologies.
    2. Tun Mahathir has become lame in critical thinking and logic. His words contradict his decisions and actions.
    3. He said he wants to save UMNO, but his actions is totally opposite, evil, malicious to Malays by pariticipating in Bershit 4.0. , and by instigating the rakyat very adamantly to overthrow PM Najib
    4. Tun Mahathir deeply instilled hatred against PM Najib, same as his daughter Marina.
    5. Tun Mahathir indirectly supports the homosexual group because Bershit 4 was originally organized by the homosexual anwar ibrahim and ambiga lesbian.
    Both his books ‘A Doctor in the House’ and ‘Malay Dilemma’ has become useless to be read, I will burn his books today. Tun Mahathir is no longer considered an example of a strong and good political leader.

    ReplyDelete
  4. Orang Melayu yg x nyanyuk perlu bersatu sokong UMNO demi umat Melayu dan agama Islam.

    ReplyDelete
  5. Blogger bangang,bangsat,haram jadah....bukan gua kata TUHAN lu kata....fuck you!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 11:06,
      Apa lo merepek ni bangsat, semak kat sini? Lu tak tahan panas, jangan mai sini lor! BODOH!

      Delete
  6. penyokong umno yg malu30 August 2015 at 15:50

    Bukan masalah nyanyuk tak nyanyuk.Tapi aku nampak lebih kepada tak ada pilihan lain bila semua saluran sudah najib tutup.Siasatan diganggu terang2an.Ini satu dunia nampak,cuma korang aje pura2 buta.

    Kalau najib tak dijatuhkan sekarang umno/bn hampir pasti kalah.Ahli2 umno akar umbi juga para penyokong merasa sungguh malu untuk menyokong parti yg membenarkan penyelewengan,salahgunakuasa dan rasuah terang2an.

    Anak2 muda semakin menjauhkan diri dan umno menjadi bahan lawak jenaka saja layaknya sekarang ini di mana2.Disebabkan najib seorang habis terpalit satu parti menanggung beban dan aib.Dan disebabkan adanya orang2 macam korang ni jugalah,najib masih perasan dia diterima rakyat.

    Dengan tahap sokongan yg sangat rendah dan kebencian rakyat yg merata terhadap najib,adakah korang secara jujurnya rasa bn masih dapat mempertahankan kemenangan 47% undi yg diterimanya pada pru13 lepas??Jawab dengan jujur bukan dengan ego dan emosi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahai tuan yang punya artikel di atas, kebencian rakyat yang merata terhadap PM Najib adalah kerana pembunuh peribadi Sarawak Report, ASWJ, Rafizi, Tony Pua, Mahathir, Nurul Izzah dan ramai geng samseng pembangkang yang mahu gulingkan Najib, jangan sebarang cakap dan jangan kamu teruskan hasrat pengkhianat yang membuta tuli.

      Delete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3