bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

8 Aug 2015

Mana Suara PAS Ketika Saksi Rasuah DAP Dijumpai Mati di SPRM???



http://m.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/36814-inilah-dilema-sprm-nak-buat-kerja-betul

Bila boleh mendapat mileage politik baru nak bersuara ???

Bila ada kepentingan???

Jangan lah.... Berlagak umpama politikus dari parti bukan Islam.....

2 comments:

  1. Apa yang dia cakap betul kan. Kalau tak bersalah, bongkarkanlah banyak mana pun, pasti tak salah.

    Persepsi nya sekarang bila bongkar sikit maka bukan main lagi megelabah. Macam-macam tindakan diambil.

    Macam takut kat bayang-bayang sendiri. Pada rakyat, apa yang dibongkarkan nampak macam betul je...

    ReplyDelete
  2. Helo Ustaz, Polis sebenarnya sangat takut dgn siasatan SPRM jika melibatkan rasuah. Jangan prejudis bahawa SPRM itu maksum semuanya. Orang PAS yg dok angguk2 kat gambar TBH dulu nampak sangat nak salahkan SPRM.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3