bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

17 Aug 2015

Rakyaat Malaysia Sukakan Pemimpin Berlakon Tunjuk Susah di Hadapan Mereka???


Nak buat macam mana.....

Rakyaat Malaysia lebih suka ditipu.....

3 comments:

  1. Macam cerita Hindu.

    ReplyDelete
  2. Dah tuapun masih ada hati nk tipu org. Sgt teruk la moral nenek ni. Malu la dgn cucu2 tu, nenek aku berlakon makan nasi lemak bungkus daun pisang dlm tren. Makan makanan mewah masa jamu tetamu luar tu boleh elak gst ye. Seludup dari siam ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro... bahan mentah X diproses mana kena GST? Tempe, tahu, sos..memang kena GST..... Ikan, ayam, udang, sotong dll. besar mana pun X kena...... Beli lobster besar mana pun kalau lom masak X kena GST. Dlm kata lain.... GST galakkan makan masakan air tangan isteri/ibu....... :)

      Delete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3