bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

21 Aug 2015

Bekas PM Korea Dakwa Difitnah Ambil Dana Haram?



Nampaknya bukan setakat di Malaysia aje PM diserang menggunakan isu dana pilihanraya...

Cuma bezanya di tempat lain kerajaan memerintah dituduh memfitnah dan membongkarkan kes dana pilihanraya untuk mengenepikan pesaing mereka. Ini difahami kerana mereka yg sedang memegang kuasa dan menguasai pemerintahan boleh menguasai jentera pemerintahan negara tetapi sebaliknya di Malaysia kerajaan yg memerintah lepas satu-satu  samada "dibogelkan" atau difitnah oleh kakitangan awam, portal berita dan pembangkang, sesuatu yang pelik bukan? Mengapa pembangkang pula yang dilihat seolah2 lebih berkuasa berbanding kerajaan yang memerintah.

Adakah dengan campurtangan media asing dan dana2 asing yang dikatakan masuk ke kantung2 dana pilihanraya pembangkang membuktikan bahawa ada tangan2 asing yang sedang mencampuri usrusan politik negara dan sedang cuba untuk menyingkirkan pemerintah sekarang dengan apa jua cara ???

1 comment:

  1. Macam pukimak blog ni semua benda nak kata fitnah sebab nak menghalalkan derma 2.6 bilion boss ko tu bertaubat lah!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3