bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

30 Aug 2015

Melayu Sertai BERSIH 4.0 - Kuda Tunggangan DAP???



Nampaknya DAP sedang menyemarakkan api perkauman.

Dengan hanya 10% kaum Melayu menyertai BERSIH 4.0, ianya tidak ubah seperti ulangan rapat2 umum menjelang peristiwa berdarah 13 Mei.

Dengan DAP memang dikenali sebagai parti chauvinism Cina yang sentiasa memainkan isu perkauman apabila bersama komuniti Cina, mengapalah 10% Melayu termasuk Tun M boleh menyokong mereka?

Demi matlamat peribadi dan untuk mendapatkan imbuhan???

Sumber klik: http://m.malaysiakini.com/news/310400

6 comments:

  1. Jom kumpulan anti Bersih kita ada demostrasi di Penang selepas solat Jumat selama 7 minggu

    ReplyDelete
  2. Siapa kata tonggangan DAP. Aku sendiri ahli UMNO seumor hidup pun turut serta. Bukan aku tak sayang UMNO tapi aku tak suka pemerintah kuku besi. Dia je yang betul, orang lain semua salah. Bila diteguh melenting. Pecat sana sini. Tukarkan orang kesana kemari. Aku dan keluarga telah bersumpah tak akan undi BN sekiranya GST tidak ditarik balik.

    ReplyDelete
  3. Anti bersih buat demo depan pavillion...bukit bintang dan petaling street....lepas nih....16 sept hari malaysia

    ReplyDelete
  4. Mamak kerala..kenapalah ko sibok nak berkokok juga masa bershit 4?????
    Tak ada cara lagi kah????
    Klu ko dah bijak sgt...cukup bukti yg kukuh, bawak jer kes 1mdb dan wang rm2.6b tu ke mahkamah!!!!
    Tu lbh baik dpd ko dikatakan anjeng dapigs krn nak melalak bersama dapigs!!!Klu mengidam nak ganti peliwat tua tu jgn jadi munafik dan gadai maruah diri!!!
    Nampak sgt desperate ko nak jatuhkan najib sampai sanggup jadi anjeng dapigs.Sial lah ko kerala!!!!

    ReplyDelete
  5. Cuba berfikir sejenak dengan menggunakan akal,ini menunjukan rakyaat Malaysia sekarang ini sudah menyampah dengan DSN itu saja.Siapakah yang londeh seluar untuk orang gasak belakang(konon demokrasi)?.Soalan ditanya tidak dijawab,lebeh banyak auta saja.Nak berdailog lari.Bertanggung jawablah dengan amanah yang diberi.TSMY hanya minta penjelasan dah kena cantas? apa ini semua.Bercakap bederai-derai ekor bergelomang tahi.Malaysia sekarang ini menjadi penduduk bukan saja manusia bah kan binatang ternekaan pun kena bayar tex tiap-tiap hari.Saya mengambil kesempatan menasihat pengkomen tentang bahasa yang dipakai supaya beradab sikit,bagaimana sekiranya bapak kita berada di kedudukan TDM dicercha oleh orang lain?.Bagi mereka yang turut berdemo Bersih 4 yang mana pendapatan yang dapat seperti sudah jatu ditimpa tangga 6% gst.Harap maaf sekiranya pandangan yang sata paparkan ini, pembaca terasa di hati.

    ReplyDelete
  6. Kalau nak jaga nama umno, serahkan najib razak ke muka keadilan. Melata rakyat menyampah soal kebas duit rm 2,600 juta. Tidak ada moral dan intigriti, tak layak jadi pm.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3