bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 Mar 2014

Permohonan Anwar Untuk Gugurkan Aktiviti Liwat Dari Laporan Penghakiman Gagal?




PUTRAJAYA 26 Mac - Mahkamah Persekutuan di sini sebentar tadi menolak permohonan semakan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk memadam satu perenggan dalam penghakiman bertulis Mahka Pmah Persekutuan terdahulu dalam kes liwat melibatkan bekas pemandu keluarganya, Azizan Abu Bakar yang diputuskan sembilan tahun lalu.


Dalam penghakiman bertulis tersebut, tertera beberapa perenggan keputusan mahkamah yang menyatakan mahkamah percaya bahawa Anwar mempunyai kecenderungan melakukan homoseksual bersama Azizan pada ketika itu. - Rakyat News


Komen Isac;

Semoga tidak berlaku tragedi baru yang dilakukan oleh penyokong2 beliau yang kecewa sudah lah....

Kenapa Anwar X pula mahu menyaman mahkamah kerana walaupun telah melepaskan beliau daripada tuduhan meliwat dalam Liwat 1, tetapi keputusan para hakim mahkamah rayuan tercatit bahawa aktiviti homoseksual memang telah berlaku ???

posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. Mahkamah pun takut nak padam. Esok lusa Anwar hentam bontot lagi

    ReplyDelete
  2. Disyorkan PKR/PR anjorkan " Malam PKR BERISTIGHIFAR Perdana" di Stdium Shah Alam yg diketuai oleh Anuar n Mat Sabun. TAKBOIIIIIIIR !

    ReplyDelete
  3. Puak2 PR (Termasuk "ulamak" PAS) sudah Allah butakan "MATA HATI" mereka. Sampai bila2 mereka tdk akan terima hakikat bhwa " Si Anu......." adalah sebenarnya AL-JUBURI seperti yg digelar oleh MAT SABU....N sendiri.

    ReplyDelete
  4. elok la dikekalkan perkara yang berlaku. sebenarnya memang terjadi pun.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3