bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Mar 2014

PRK Kajang: Calon Kafir Yang Tolak Seks Luar Nikah atau Calon Bertudung Yang Telah Acap Kali Menipu???

Calon BN ini pernah meletak jawatan Timbalan Menteri Kerajaan Pusat atas sebab perinsip. Beliau menolak Presiden partinya yang terlibat dengan seks luar nikah. Walaupun Presidennya itu telah mengaku bersalah dan menyesal malah telah meletakkan semua jawatan dalam kerajaan.

Calon PKR pula pernah memfitnah Kerajaan Malaysia kononnya meracuni suaminya dengan racun Arsenik ketika di dalam tahanan. Mendakwa suaminya bakal disuntik virus HIV. Yang peliknya suaminya hidup sihat segar-bugar sampai ke hari ini. 

Calon PKR ini juga membiarkan suaminya menipu rakyaat Malaysia pda tahun 1998/99 kononnya beliau hampir lumpuh, berjalanpun perlu dipapah kerana dipukul ketika ditahan dalam kes Liwat I tetapi ketika di dalam bilik dihospital jauh dari penglihatan umum dan ketika berjumpa dengan keluarga, suaminya itu boleh berjalan malah berdiri sambil bersilang kaki.

Bagaimana pula dengan ancaman bunuh, bersembunyi di rumah Duta Turki???

Bagaimana pula dengan jam tangan Omega??? 

Calon PKR ini juga pernah meletak jawatan MP Permatang Pauh semata2 untuk memberikan laluan kepada suaminya bertanding, suami yang moralnya diragui. Malah baru2 ini telah dijatuhkan hukuman kerana meliwat pembantunya sendiri.

Lebih ironi PRK ini sebenarnya tidak perlu. Klik sini.

Pilihan ditangan anda!!!


1 comment:

  1. Ini bukan nya soal samada calun Islam atau bukan Islam tetapi pengundi Kajang terutamanya pengundi Cina pasti akan memberi undi mereka kepada calun pembangkang walaupun jika (undang undang SPR membenarkan) mereka meletakan seekor khinzir sebagai calun. Ini bukan suatu penghinaan tapi adalah kenyataan kepada suasana politik Malaysia dihari ini lebih lebih lagi setelah Najib mengambil tampok pemerintahan dari Dolah Tido.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3