bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Mar 2014

Doakan Kapalterbang PM dan Isteri Terhempas - Kesan Tarbiyah Pas???



Natijah dan hasil didikan Pas???


















Solat hajat supaya PM pecah perut....





Doa hancurkan BN...






4 comments:

  1. ORG KAFIR..SELAGI TIDAK MENUCAP DUA KALIMAH SYAHADAH (MEMELUK ISLAM) SIA-SIA HIDUP DI DUNIA... DAH BERTAMBAH SIA-SIA DIHARI AKHIRAT....MMG JELAS DAN NYATA HANYA ISLAM SAHAJA AGAMA DISISI ALLAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tentulah org kafir yg tidak mengucap akan sia2 sahaja diakhirat nanti. Tapi tidak mustahil hidayah Allah kpd mereka utk memelok Islam selagi masih hidup. Tetapi yg dah sah2 lahir dari keturunan Islam ni masih mensia2kan kehidupan didunia dgn tidak mematuhi perintah Allah, spt yg perempuan walau hidup meliebihi usia 61th masih tidak menutup aurat tidakkah ia juga mensia2kan hidupnya didunia dan diakhirat nanti jika matinya nanti belum sempat bertaubat?

      Delete
  2. Ini semua bukan hasil didikan PAS. Jgn nak menyalahkan pihak lain jika semua ini berlaku, cermin diri tu dulu kenapa rakyat membenci. Tak sampai 50% rakyat Msia menyokong pemerintahan PM sekarang. Hidup lama pun menambah beban rakyat, suruh berenti degil tak nak berenti jadi doakan dua2 ekor tu biar cepat padam.

    ReplyDelete
  3. doa yang baik..Allah kembalikan kepada kita semula.Doa yang buruk pula ..Allah kembalikan juga kepada kita.Pilihlah....yang pastinya Najib suami isteri..tentunya tak kenal saudari dan tentunya tak mendoakan yang buruk-buruk untuk saudari.Nilaikan sendiri dan takutlah balasan dari Tuhan walau apa pegangan agama anda.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3