bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

30 Mar 2014

Bukti Kukuh Wan Azizah Adalah Dalang Bawa Raja Bomoh Malaysia Untuk Mencari MH370???


Hah apabila Saiful bergambar dengan pegawai pembantu Najib, Khairil Annas bin Jusoh, yang terbitkan pada 2008 oleh Malaysia Today , tidak lama selepas dakwaan Liwat 2 Anwar Ibrahim.... Heboh satu Malaya mengatakan yang kononnya "itu menjadi bukti" mengesahkan teori konspirasi....

Tak ada pun diminta saksi.... untuk mengesahkan bahawa sememangnya Najib berpakat "mengenakan" Anwar....Terus jatuh hukum bahawa Najib bersalah!!!

Undang2 apa lah yang mereka ni pakai, termasuklah Pas.... "Kena pada engkau haram, kena pada batang hidung dan ahli aku....Halal....."

Itulah pegangan Islam Pas dan PKR yang sebenarnya....

Jadi foto yang disebelah ini antara Presiden PKR dan Raja Bomoh pula mengesahkan apa?

Penulis bukan mahu memfitnah....Cuma nak ajak supaya para pembaca berfikirlah dengan bijak....Jangan asyik diperbodohkan oleh PKR, PAS dan DAP!!!








posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. Fitnah dan dakwaan yang tidak sahih. Tapi memang kepercayaan kepada bomoh itu adat yang berasal dari anisme dan agama Hindu. Orang Melayu tidak boleh lepas dari pembomohan selagi raja2, warden dan pengetua sekolah, orang politik, artis2, polis, orang kampung mahupun orang bandar yang guna perkhidmatan bomoh. Selagi ada kes2 misteri, kekacauan makluk halus and penyakit yang aneh, selagi itu lah manusia akan cari bomoh untuk penyelesaian. Bomoh juga di cari untuk kuasa politik, kekayaan dan kejayaan di dalam kerjaya dan perniagaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. APA KAU DOK MEREPEK NI SYAITOONNN???

      Delete
  2. mamat ni merepek ntah apa-apa bila tengok gambar bomoh ni bergambar dgn w azizah. cepat-cepatlah suruh puak2 pas/pkr keluarkan gambar edit najib/rosmah dgn bomoh ni pulak. bukankah puak2 pas/pkr adalah pakar edit/superimpose gambar tersohor didunia? Israel pun tak buat kerja haram mcm yg pas/pkr buat.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3