bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

11 Mar 2014

Lim Kit Siang Paling Layak Jadi PM Jika Pakatan Rakyaat Memenangi PRU 14???

Mana tidaknya....

Pemimpin2 komponen Pakatan yang lain semuanya bermasalah....

Haji Hadi Presiden Pas, telah disabitkan dengan kes fitnah dengan denda RM 2 juta.

Walaupun beliau berpendidikan agama dan mewakili parti yang berteraskan agama, X kan orang yang telah disabitkan dengan memfitnah mahu dilantik menjadi PM???

Ketua Umum PKR, iaitu Anwar Ibrahim pula, telahpun disabitkan dengan kes Liwat II. dan bakal dipenjarakan selama 5 tahun. Sebelum ini beliau telah dipenjarakan atas tuduhan menyalah-gunakan kuasa kerana mahu pihak polis memberhentikan siasatan kes Liwat I yang dijalankan ke atasnya.

Takkan pesalah yang telah disabitkan meliwat seorang lelaki mahu kita lantik menjadi PM sebuah negara Islam? Itu belum di ambil-kira skandal2 seks bebas yang dikaitkan dengan beliau dan tidak dibuktikan di mahkamah.

Jadi setakat ini hanya LKS sahaja yang masih bersih....

Segala penipuan dan penyelewengan dalam pemilihan CEC DAP sekiranya dibuktikan berlakupun pasti boleh ditanggung oleh anaknya LGE.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3