bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

9 Mar 2014

Kemungkinan MH370 Dirampas, Empat Penumpang Guna Pasport Palsu ???



SEPANG: Empat penumpang MH370 disahkan guna pasport palsu dan Unit Anti Pengganas dari negara terbabit serta FBI akan siasat secara bersama.

Pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata, perkembangan lanjut mengenai empat penumpang itu akan didedahkan dari semasa ke semasa selepas siasatan dijalankan.

Sumber klik http://www.bharian.com.my/bharian/articles/EmpatpenumpangMH370gunapasportpalsu-Hishammuddin/m/mArticle


Komen Isac;

Salah satu kemungkinan yang tidak boleh ditolak kerana agak mustahil, keempat2 mereka yang menggunakan pasport palsu tidak mempunyai niat tertentu.

Apapun kita doakan pengakhiran yang terbaik dalam insiden ini.

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Maaf..sy pun bpdapat bgtu..sbb ada yg mytakan punca dr segi 3 bermuda..tp xmustahil jgk kn jika mh370 drmpas sbb segala sstem pngesanan kordinat smuanya ggl dhbgi seolh2 spti ddtup bgtu..

    ReplyDelete
  2. pesawat hnya dpt dikesan olh mnra kwalan melalui sstem koodinat /kotak htam..bknnya mcm cctv utk pntauan..jd sstem tu hya da pd dlm pewasat..dan jika sstem tu dttp automatik pewasat akn xdpt diksan dr oleh mnra kwalan..jd sy pun berspendpt spti anda..sbbnya sstm pgsanan lsg xdpt dhubungi..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3