bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 Jun 2012

Selepas Kes RM 10 Juta Azmin Dibuka Semula Oleh SPRM - RM 3 Billion Anwar Pula Bakal Menyusul???


Sebenarnya jika kes Azmin tu sangkut...

Anwar pun mungkin masuk "ke dalam" sekali kerana ada dakwaan yang mengatakan beliau merupakan individu yang mengarahkan SPRM menghentikan siasatan.

Jika dapat dibuktikan beliau yang menjawat jawatan TPM ketika itu boleh dikenakan hukuman penjara kerana menyalah-gunakan kuasa.

Ini cerita beliau mempunyai dana sehingga RM 3 Billion pula, cerita lama, yang rasanya rakyaat pastinya ingin tahu dari mana sumber dana itu beliau perolehi dan ke mana perginya wang tersebut.

Jika faktor masa diambil-kira dan pelaboran yang berhemah telah dilakukan ke atasnya jumlah tersebut kini mungkin telah meningkat berlipat-kali ganda.

2 comments:

  1. Ya. Kami mahu siasatan menyeluruh perlu di lakukan demi mendapatkan kebenaran. Ini adalah duit rakyat yang telah di songlap dan ia nya perlu di kembalikan kepada kerajaan.

    ReplyDelete
  2. tetapi lebih baik tubuhkan suruhan diraja sahaja.sprm lambat sikit bab2 siasatan nie.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3