bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Jun 2012

Empat Gol Rozaimi Bantu Harimau Muda Benam Filipina 7:0 di Kejohanan Kelayakan Piala Asia B22


Wartawan Sinar Harian
25 Jun 2012                    

HARIMAU Muda A mencatat kemenangan pertama Kelayakan Piala Asia B22 menewaskan Filipina 7-0 dalam perlawanan kedua kumpulan G di Stadium Aung San, Myanmar petang ini.

Gol Malaysia yang dijaringkan oleh Rozaimi Abdul Rahman (m-3, 35, 62, 74), Fandi Othman (33), Wan Zaharulnizam (40) dan D Saarvindran (92) melengkapkan pesta gol skuad kendalian Ong Kim Swee.

Harimau Muda yang sebelum ini tewas 2-3 kepada Korea Selatan dalam perlawanan pertama Sabtu lalu, bermula garang, dengan jaringan seawal minit ke-3 sebelum menambah tiga lagi jaringan pada babak pertama.

Filipina terus dirundung malang apabila Rozaimi sekali lagi mencatat nama selaku penjaring pada babak kedua minit 62 dan 74 sebelum D Saarvindran melengkapkan kemenangan bergaya Malaysia pada minit 92.

Malaysia kini berada di kedudukan keempat dalam kumpulan selepas dua perlawanan dengan mengutip tiga mata hasil satu kemenangan dan satu kalah.


Komen Isac;

Syabas!!! Teruskan perjuangan!!!

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3