bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

4 Jun 2012

40 Tahun Didik Anak Bukan Untuk Menegakkan Islam Sebaliknya Semata-mata Untuk Menentang Umno!!!


Sewajarnya bila kita berbuat sesuatu, matlamat kita adalah untuk mendapatkan keredhaan Allah s.w.t.

Jika Nik Aziz benar2 ikhlas berjuang untuk Islam, beliau sewajarnya menyediakan anaknya ,Nik Abduh untuk menjadi pejuang Islam tulen. Bukan melebelkan Umno sebagai musuh yang wajib ditentang!!! Kerana dalam menegakkan Islam yang sebenar mungkin akan memerlukan beliau untuk bekerja-sama dengan Umno dan bukan sebaliknya. 

Apabila anak ini dididik dengan menanamkan perasaan dendam kesumat dan perasaan benci yang meluap-luap yang belum tentu dilakukan semata-mata kerana Allah s.w.t. ataupun lebih bermotifkan kepada dendam peribadi, maka inilah hasilnya;



Mereka jadi buta mata hati.... Sanggup memperjuangkan pemimpin kafir di Tanah Haram???

Pejuang Gerakan Murtadkan Melayu dan Pejuang LGBT pun  sanggup mereka sokong demi untuk mendapatkan kuasa dan asal sahaja UMNO dapat mereka kalahkan!!!

Adakah mereka sudah bersedia untuk menjawabnya di hadapan Allah s.w.t. di padang Mahsyar kelak???? Kubur masing2 ye tak?

9 comments:

  1. kau orang semua bising-bising kenapa??? PAS kan

    Parti Bapak dia punya...jadi Bapak dia punya suka

    laa nak jadikan dia calon ke?..nak jadikan dia MB

    Kelantan ke..atau Next Murshidol Am yang

    baru..Orang UMNO kenapa nak Dengki

    pulak!!!..UMNO mana boleh buat macam ni..nanti

    kena tuduh Kroni turun temurun!!

    ReplyDelete
  2. senang dpt duit, dpt petronas, naik keta besar, merc, honda, mana ada masa nak fikirkan hal rakyat.

    ReplyDelete
  3. Ini pepatah melayu .. Cina dan India...Kalau kepala dah tak betul pasti ekornya pun begitu.....

    Nasib kau lah PAS .... setakat takok tu je.......................

    Tapi si anak ni belum kena penangan Syiah dan Abim liberal yg dah sedia nak bertindak bila ayohnya tiada lagi...

    kita saksikan lagi kebesaran Allah nanti..........................Insyaallah. Allah jua sebaik perancang dan Maha pembentuk sesuatu....

    Hperancis

    ReplyDelete
  4. tak heran pun kalau 40 tahun didik anak2 untuk benci UMNO. PASTI tu sama je. dari kecik dah ditanam kebencian pada kerajaan. tapi bila besar pulak cari makan dengan kerajaan BN. tak ke sikit punya sial tu. dah namanya pembangkang memang payah nak diubah. depa semua yang betul. semua kemudahan yang kerajaan BN usahakan di lahap dengan rakusnya tapi sokongan haram tak beri. bukan tau malu depa ni. kat ofis aku ni melambak. naik sikit barang mula la depa berforum.kalau bab claim jangan cakap la asyik menipu je.INI YANG AKU CAKAP NI BUKAN FITNAH. PENGALAMAN AKU KT OFIS. AKU KATA NI PENYOKONG2 PEMBANGKANG LA KHASNYA penyokong PARTI ANGGUKAN SYAITAN. nampak buruk orang diri sendiri tak pk pulak. hasil tak ada mengabis beras je. aku rasa nak je seligi sekor2 kepala bagi betul sikit otak mereka yang sudah rosak. MEMANG MUKA TAK MALU

    ReplyDelete
  5. wahai semua saudara ISLAM , telitilah Surah ALMUMTAHANAH Ayat 1 , fahami maknya . Please semak .

    berjuanglah kerana ALLAH , tapi hari ni semua ada motif .

    Satu persoalan dr sahabat saya - beliau mengaku menyokong PAS dan telah mengundi anak karpal singh dlm PRU lalu sebab gabungan atas nama PKR , soalan dia " apa hukum bila anak singh ini menentang ISLAM dalam perlimen dan mahu melaksanakan polosi yg bercanggah dgn Islam ,
    sapa nak jawab undi dia tu , dia rasa bersalah kerna wakil pilihan ( pakatan PAS & DAP ) itu menentang Islam - harap dapat beri pandangan . WALLAAH U'ALAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...dia insaf dan sempat tobat sabelum mati tak macam Ibrahim Libya dan 13 orang yg mati melawan Polis Di Raja Malaysia..kerana ikut fatwa songsang PAS yg mana telah diakui Silap fatwa pulak... nak tobat susah dah mati lama dah ..tak mandi jenazah dan tak dikatan PAS...sedangkan mufti DiRaja Kedah memfatwakan tidak syahid...

      Kawan anon tu beruntung sebab Allah masih sayang nya dan diberi petunjuk... maka khabar khabar kan lah psda yg masih terkeliru lagi dibalik sana tu...

      Delete
  6. Assalam,

    nak tanya sket gambaq pegang baju bersih3.0 dalam masjidil haram tu ori ka? atau superimpose?...

    dalam hati nak kutuk org yg pegang baju tu tapi takut kot kot gambaq tu superinpose saja...

    ReplyDelete
  7. W'salam Penang Mali.

    Kawan tak dapat hendak mengesahkan samada foto tersebut ori atau superimpose. Pertanyaan dari sanubari datang dari sanubari yang mulia. Very noble. I'm touched.

    Walau bagaimanapun Saudara Nik Abduh dan Nasrudin Tantawi merupakan pimpinan tertinggi Pas yang mengetuai demonstrasi di Tanah Haram Mekah dan Madinah. Tuan boleh merujuk disini. http://sel13.com/archives/2117

    ReplyDelete
  8. saya tau pasal kat mekah n madinah tu ..cuma tak penah tgk lagi pic dalam masjidil haram macam kat atas tu...kalau betul memang melampau la saya rasa...kalau tak betul mohon pencerahan..takut jadi tukang sebar fitnah pulak

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3