bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

1 Jun 2012

Fatwa Baru!!! Wajib Buat Penyokong2 dan Ahli2 Pas Untuk Meninggalkan Ibadat Haji PadaTahun Ini???


Apabila orang2 yang kononnya Alim berpolitik lebih "kotor" berbanding politikus2 yang kurang ilmu agama???

Melemparkan persepsi2 liar agar rakyaat marah dan bangkit menentang kerajaan!!!

Seperti, jika mereka manang ok... Sebaliknya jika mereka kalah SPRM menipu dan sebagai dalang!!!

Meramalkan sesuatu yang belum berlaku untuk mengundang amarah rakyaat kepada pemerintah!!!

Bila suatu perkara yang tidak pasti diwar-warkan kepada khalayak dengan hasrat untuk menimbulkan rasa tidak-puashati dan membangkitkan perasaan marah hanya berdasarkan andaian jahat, tidakkan ianya juga berunsur fitnah?

Dah kalau macam tu, keluarkan ajelah fatwa yang mewajibkan ahli2 dan penyokong2 Pas untuk meninggalkan ibadat haji untuk tahun ini???

Apa macam? Kan Pas pun selalu mengeluarkan fatwa2 bersifat peribadi dan kepartian???

6 comments:

  1. dorang nak pergi ke haji, tak ingat ke siapa punya pasal malaysia hampir2 tak dapat kuota tahun ni

    ReplyDelete
  2. salah
    kan pas pun selalu mengeluarkan fatwa2 bersifat peribadi dan kePARITan???

    ReplyDelete
  3. kalau itu satu ibaadah buat penyokong pas sila2kan tak sapa pun yang rugi..... yang penting puas hati dia dan pencacai nya

    ReplyDelete
  4. Boleh pulak delay nak p haji..ni dah karut malut dh ni wei.

    Penyokong PAS jgn bagi pergi..kuota mereka kasik kat org lain. Perbuatan BERSIH AMBIGAU smpai ke Mekah & Madinah mmg tak boleh dimaafkan.

    ReplyDelete
  5. berapa kerat je org pas yg buat haji..tak semestinya pakai kopiah putih tu org pas..pergi mekah pun niat dah busuk..buat demo nak buruk nama malaysia..

    ReplyDelete
  6. yg g haji tu majoriti penyokong pas ke? perasan betul.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3