bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

2 Jun 2012

Siapa Tahu Kenapa Mamat Ni Tak Mahu Berimamkan Nik Aziz???


Kenapa mamat ni tidak mahu betimamkan TG Nik Aziz??? Adakah dia ahli/penyokong Umno???


12 comments:

  1. nik aziz solat fardhu secara bjemaah kt masjid je.. kt atas 2 solat sunat... maybe solat sunat dhuha.. lg afdhal solat sendiri.. ape da..... belajarla agama tinggi sikit.. memalukan betul...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau solat sunat Duha, kenapa mamat tu X solat aje sebelah TG aje, jadi orang lain pun boleh solat sekali?

      Walaupun hanya solat sunat, solat Duha antara solat sunat yang Nabi amalkan. Mungkin X pernah tinggal pun. Sewajarnya menjadi ikutan.

      Delete
  2. yup setuju mungkin mereka tgh buat solat sunat....tak baiklah solat org pun nak dipertikaikan..

    ReplyDelete
  3. Salam Anonymous2 June 2012 21:33,

    Kalau dilihatkan kepada arah bayang2 itu menunjukkan matahari berada di Timur. Kerana arah bayang2 menghala ke Barat. Qiblat kita memang sedikit menghala ke Barat iaitu arah matahari terbenam. Jestru anda kemungkinannya betul. Cuma yang timbul satu lagi pertanyaan, mengapa pemimpin2 Pas yang menyertai lawatan tapak tersebut kenapa tak solat sekali?

    Walaupun waktu Duha panjang... Bila solat sorang demi sorang tidakkah ianya akan mengganggu jadual lawatan? Ataupun adakah yang lain cuma solat 5 waktu???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya setuju waktu tu waktu pagi lagi sebab bayang-bayang panjang-panjang dan mengarah ke barat.

      Solat dhuha sunat, tak wajib pun. Mesti ke semua orang yang datang ke lawatan kena solat dhuha?

      Delete
  4. Solat sekadar nak menunjuk sama macam bertuhankan jesus christ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mu belah ke dada dia sampai mu buleh tahu dia solat nak mnunjuk???

      Delete
    2. Kalau solat tak tunjuk nnti kata tak sembahyang, kalau tunjuk kata jesus christ plak...tobat la sedara....

      Delete
  5. ke ke je je terkedu x terjawab...jgn main hentam jer

    ReplyDelete
  6. susah nak kata macam2 orang yg boleh buat andaian mereka sendiri....

    ReplyDelete
  7. nak tanya lar...napa orang panggil solat subuh kat surau tapi anda bangun solat sendiri kat rumah?? pikir2 kan lah ye...solat jemaah lagi tuh...

    ReplyDelete
  8. jawapan Kenapa Mamat Ni Tak Mahu Berimamkan Nik Aziz???

    - tanye la mamat tu.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3