bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

19 Jun 2012

Pamer Bahan Berunsur Syiah di Expo Dunia Islam Kelantan???


Komen Isac;


Pelik jugak bunyinya tu... 


Pertama2, dah dijemputnya orang Iran yang telah diketahui bermazahab Syiah datang untuk buat pameran... Memanglah dia orang akan bawa bersama kepercayaan dan budaya mereka. Apa pulak yang hendak kecewa.

Lain lah kalau pihak penganjur mengariskan satu garis panduan tentang perkara2 yang tidak boleh dipamerkan.

Yang keduanya, apa yang hendak dihairankan apabila kita memang pernah dengar mereka yang berfahaman Syiah telah berjaya menyusup masuk dalam parti Pas dan sesetengahnya sedang memegang jawatan tinggi dalam parti.

3 comments:

  1. Assalam Bro

    Nik Aziz ni siang-siang cakap tak nak bertanggung jawab sebelum kena lanyak dengan orang Pro Kerajaan... Jadi salahkan orang lain dari awal... Macamana perkara sebesar ini pun boleh terlepas pandang...?

    ReplyDelete
  2. Tuan guru...dah lama syiah ada dalam pas ni,takkan baru prasan.hampir 3/4 ajk dalam pas wilayah persekutuan adalah syiah.

    ReplyDelete
  3. hahaha buat lawak betul, ulama kata tiba-tiba tidak tahu syiah dalam expo sedangkan dia sendiri jumpa imam syiah menghalalkan expo berkenaan, bertaqiyyah selamanya allah swt dan malaikat melihat perbuatan apa yang di lakukkan

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3