bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Jun 2012

Apa Beza Rakaman Audio "Beli" MP Pakatan, Pakatan Tawan Putrajaya 16 September dan Video Seks Mirip Anwar???


RM 2 Juta??? Nak cuba mintak lebih??? Dah biasa dengar.... Bahkan kalau diikutkan PKR dan pemimpin2 Pas yang berkiblatkan kepada PKR, semua pemimpin2 termasuk mereka yang dahulunya penaja kepad Parti Keadialan Rakyaat yang telahpun keluar, semunya telah dibeli oleh UMNO. Kalau ada bukti, bagilah pada SPRM supaya dapat disiasat!!!



Ironinya PKR sendiri telah mencuba untuk "membeli" berpuluh-puluh MP BN demi untuk merelisasikan impian mereka menawan Putrajaya melalui 16 September. Malangnya kerana mereka selalu berjanji menggunakan air-liur dan ramaiyang dah kena "kencing" "persetujuan" yang dimetri tidak menjadi kenyataan.



Cerita pasal bukti gambar dan audio. Rasanya bukti video seks lelaki mirip Anwar perlu Pakatan bersihkan terlebih dahulu. Lagi pun banyak bukti bergambar yang mereka  kemukakan sebelum ini terbukti hanyalah foto2 superimposed, foto DS Najib dengan Alantunya adalah salah-satu daripadanya.

1 comment:

  1. Video kan ke besi yang pekak dan tuli. Mane boleh jadi saksi le Khalid Gereja...!!!!! BODO

    Kah kah kah kah kah

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3