bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

13 Feb 2011

Solat Dua Imam - Umat Islam Semakin Berpecah???


Bagaimana agaknya jika disebabkan oleh isu ini DYMM Paduka Sultan Johor melarang ahli parti terbabit daripada memasuki negeri Johor??? Bagindakan ketua negeri dan juga ketua agama negeri.

Apa pulak reaksi Pakatan Rakyaat agaknya ye???

Apapun penulis percaya Baginda seorang sultan yang bijaksana dan segala tindakkan akan dibuat demi perpaduan agama, bangsa negara.

2 comments:

  1. Itulah sultan untuk orang umno.
    Arah masjid setiap hari baca doa sultan dan kerabatnya. Semasa doa di bacakan entah dimana mereka berada dan entah sedang buat apa mereka. Solat entah tidak mereka.......fikirkan.

    ReplyDelete
  2. Salam ISAC- Umat Islam tak berpecah yang berpecah umat Melayu yang bersandar pada parti yang berselindong dengan Agama ,mereka ini boleh dikatakan sebagai kaldai membawa kitab tetapi tak tahu apa isi kandongannya.bacalah Al-Quran dan fahamilah mengapa ayat-ayat ini diturunkan,barulah kita dapat "lailatul qadar" dan berjalan dengan mengunakan akal fikiran.sekarang ini dah banyak dajjal berkeliaran hanya menunggu kejadian mau-juj dan yau-juj saja lagi.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3