bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

8 Feb 2011

Projek Naik Taraf dan Program Mengimarahkan Masjid Akan Membuat Pembangkang Gigit Jari???


PERDANA Menteri, Datuk Seri Najib Razak, bersama Pengerusi Masjid Jamek Kampung Baru, Datuk Idris Shaari, menyampaikan sumbangan dan bubur lambuk kepada penduduk kurang upaya selepas menunaikan solat Asar sempena Program Ziarah Masjid di Masjid Jamek Kampung Baru, Kuala Lumpur, petang tadi. - Foto Aizuddin Saad. Feb 5, 2011 7:46 pm




Komen Isac;

Jika kerajaan pusat boleh melakukannya kepada semua masjid-masjid dan surau-surau di negara ini iaitu menaik-taraf dan mengimarahkan tempat-tempat ibadat ini, penulis percaya kerajaan yang dipimpin oleh Umno ini akan dapat lebih mendekati dan mendapat kepercayaan rakyaat.

Ahli-ahli dan pemimpin Umno juga perlulah mendekati rakyaat dan kariah di kawasan mereka serta terlibat dalam kegiatan kemasyarakatan. Rakyaat bukan sahaja mahukan pemimpin-pemimpin yang boleh memimpin negara dengan baik, tetapi rakyaat juga mahukan pemimpin yag boleh memimpin mereka dalam serba-serbi termasuk hal-hal berkaitan dengan keagamaa.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3