bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

21 Feb 2011

Pas Pertahan Melayu - Hanyalah Salah Lapor Media???



Dalam berita TV malam tadi TG Nik Aziz mendakwa laporan berita bahawa beliau ada mengatakan Pas akan pertahan melayu hanyalah kenyataan yang disalah-lapor.  Adakah ini suatu bukti bahawa Pas sebenarnya tidak ikhlas mempertahan Melayu??? Walaupun secara dasarnya, mempertahankan Melayu yang hampir 100% beragaman Islam adalah bermaksud mempertahankan Islam?

Ini bukan kali pertama kenyataan TG Nik Aziz tidak konsisten dengan kenyataan-kenyataan yang beliau buat sebelum ini.

Adakah kerana dialek Kelantannya yang pekat membuatkan para wartawan tersilap lapor , kerana beliau tersilap cakap, sememangnya beliau tidak tetap pendirian ataupun beliau tak tahu atau terlupa apa yang beliau sendiri cakapkan... Masa akan membuktikannya...

Yang jelas perkara seperti ini telah acap kali berlaku.... Jika dahulu media pro BN akan dipersalahkan atas perkara-perkara sebegini, kerana kononnya mahu memutar-belitkan kenyataan pemimpin-pemimpin Pakatan. Sekarang ini apabila media pro Pakatan juga melaporkan perkara yang sama, siapa pula yang mahu dipersalahkan???

2 comments:

  1. Assalam Bro

    Boleh faham bro, teks ucapan orang lain buat dia baca aje. Sebab tu dia pusing akhbar yang salah tafsir. Mwmang kaki belitlah. Hari ini lain esok lain. Agaknya yang bercakap PAS akan pertahan orang Melayu tu syaitan kot kawan dia...

    ReplyDelete
  2. layarilah www.freemalaysiakini.com dikemaskini setiap hari, dan percuma....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3