bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Feb 2011

Satu Bukti Bahawa Selama Ini Posting RPK Hanyalah Pembohongan???

 

Sehubungan itu, hakim Datuk John Louis O'Hara memerintahkan supaya ganti rugi yang patut dibayar oleh defenden ditaksirkan.

Muhammad Shafee membuat permohonan itu mengikut Perintah 14A Peraturan Mahkamah Tinggi 1980 untuk melupuskan saman tersebut berdasarkan perkara undang-undang yang mendakwa bahawa perkataan dalam artikel dan komen yang disiarkan dalam laman web Malaysia-Today adalah memfitnah.
Pada Ogos 2008, Muhammad Shafee memfailkan saman itu terhadap Raja Petra, 58, kerana menyiarkan tiga artikel pada 6, 7 dan 11, Ogos 2008, bertajuk "Shafee Abdullah: Extraordinaire Sodomologis", "Wang, Kuasa dan Seks: Apa Yang Memberi Motivasi Kepada Lelaki" dan "Dalang Sebenar Di Sebalik Tuduhan Liwat Anwar" dalam laman web yang beliau katakan memfitnahnya.


Komen Isac;

raja petra shafee abdullah sedition case 150808 04Apa nak buat....... Orang Melayu sekarang... Semua dah bijak-bijak dan pandai-pandai..... Kerajaan Umno/BN hantar sekolah tinggi-tinggi sampai masuk universiti, ada yang dapat master dan Phd. Ramai yang dapat biasiswa... Tapi lebih suka kena tipu dengan blogger-blogger penipu macam RPK...

Habis semua hak Melayu/Bumiputera nak digadai kerana lebih suka mendengarkan ucapan-ucapan dan janji-janji retorik "pemimpin anugerah tuhan" !!!


No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3