bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

20 Feb 2011

Gempar!!! Beribu Rakyat Berhimpun di Merlimau Untuk "Menentang" Kerajaan BN???


Malaysia dah jadi macam di Mesir??? Rakyaat "menentang" kerajaan BN??? Cerita lanjut klik sini.

Mungkin itulah harapan Anwar dan pemimpin-pemimpin pakatan rakyaat....

Yang jelas ini adalah himpunan rakyaat Merlimau untuk menunjukkan sokongan mereka kepada kerajaan BN!!!

Mana tidaknya dengan rekod cemerlang yang ditunjukkan oleh kerajaan negeri Melaka pimpinan BN dan terbaru pembinaan kampus UITM yang dipindahkan dari Ulu Selangor ke Jasin, hasil "kebongokkan" kerajaan negeri Selangor pimpinan PKR.

Mungkin orang Jasin juga patut berterimakasih di atas "kebongokkan" kerajaan negeri Selangor pimpinan PKR yang telah menjadikan kampus UITM di Jasin satu realiti.

2 comments:

  1. Ini dinamakan kebangkitan rakyat
    Rakyat bangun untuk menyokong kerajaan yang prihatin dan sentiasa bersedia berkhidmat untuk rakyat.
    Bukan macam si nuar tu, tak sudah2 dengan statement suara rakyat. Entah berapa percen suara rakyat tu. Mewakili sebahagian kecil sahaja rakyat yang tidak suka kepada kerajaan dikatakan majoriti rakyat menyokong perjuangan hampasnya tu.Pooodah nuar.
    Selamat berjuang untuk Agama Bangsa dan Tanahair

    ReplyDelete
  2. BEKERJA LEBIH KERAS LAGI YA BARISAN NASIONAL,YAB KM MELAKA PASTI TAHU dengan SEKILAS PANDANG MANA satu Ikan YANG JANTAN dan MANA satu Betina ,AWASILAH ,MUSUH MUSUH DALAM SELIMUT,,Gunting Dalam Lipatan, ADA ORANG YANG SUSAH HATI KALAU BARISAN NASIONAL SENANG, dan Ada Orang SENANG HATI kalau Barisan Nasional Susah, dah resmi manusia .Mendoakan Kemenangan Barisan Nasional Yang lebih Baik

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3