bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

1 Jun 2015

Kerajaan Perpaduan - Sebab Utama Tun Mahathir dan Anwarinas Tolak Najib-Hadi???



Kerana kemungkinan adanya persefahaman.....di antara yang UMNO-PAS akan bergabung membentuk kerajaan Perpaduan sekiraya PR yang diketuai DAP memenangi PRU 14 nanti???

Umum tahu....Pas dikuasai oleh pemimpin2 Melayu/Islam.  Umum juga tahu...Mejoriti orang2 Melayu menyokong Umno....Jestru...Jikapun PR memenangi PRU 14 nanti...Suara mereka pasti tenggelam kerana DAP pastinya lebih mendominasi dengan jumlah kerusi yang mereka menangi.

Anehnya dalam politik musuh kepada musuh politik kita adalah kawan kita....Mungkin itulah yang sedang dilakukan oleh Tun Mahathir apabila sejak kebelakangan ini dilihat terikut2 dengan fitnah dan dakyah yang dibawakan oleh pembangkang.

Pemimpin2 Pas yang pro Anwarinas pula memang tidak kisah jika DAP yang memerintah negara samada secara terang2an mahupun disebalik tabir sebagaimana ketika PR memerintah Perak pada tahun 2008-2009 yang lalu. Tetapi pemimpin2 pro ulamak sedar kesilapan ketika memerintah Perak tidak boleh diulangi. Jestru bukan sesuatu yang memeranjatkan jika ada "perjanjian" di antara golongan Ulamak Pas dengan Umno di dalam usaha untuk memastikan kepipimpinan negara diterajui oleh Melayu/Islam.

Antara penolakkan pemimpin2 Pas klik sini.

2 comments:

  1. Bagi puak buta hati Anwarinas ni tak masuk kat otak pun nak fikir semua benda semua ni. Yang penting fatwa àl sheikh al Imam Lim Guan Eng mengatasi segala. Kalau mati dah tentu talkin campur campur bahasa arah & English kan canggih tak kolot macam TGHA mendoakan TGNA.

    ReplyDelete
  2. Fitnah????..mna dtngnya fitnah..kalo isu 1mdb itu satu dri fitnah..knape Najib perlu selesaikn masalah 1mdb..Tun M sbnrnya bukn terikut-ikut dgn dakyah pembangkang tetapi xdak mau Najib & bini dia jdi bahan Fitnah pembangkang..sbb tu la dia kate pd Najib & bini dia xprlu nk tnjuk kmewahan sangat..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3