bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

31 May 2015

Serangan Tun Mahathir - Friendly Fire Atau Bangang???



Saja nak mengusik.....





Pada Nov 2014...Kecoh....alam maya dengan blogger2 pro BN samada yang berbayar atau secara sukarela terasa hati apabila DS Najib melabel blogger2 sebagai "bangang"....

Walaupun yang dilabel "bangang" hanyalah segelintir blogger berbayar yang melakukan "friendly fire" tetapi samada di atas semangat setiakawan ataupun sesekali pun mereka yang lain pun ada juga menegur pihak pemerintah secara terbuka atas dasar supaya pendekatan yang kurang bijak dapat diperbaiki atas sebagai menghayati kata2 SD Najib, "bahawa pemimpin mendengar denyut nadi rakyaat"...maka ramailah yang terasa hati....malah ramai juga yang telah bertindak menyepikan diri dan meninggalkan medan perperangan maya.

Jestu apabila kebelakangan ini Tun Mahatir pula dilihat yang terikut2 cara gerak-kerja Pakatan Rakyaat dengan melemparkan serangan2 terhadap dasar2 kerajaan dan gaya hidup mewah PM dan Isteri...samada secara jujur mahuun fitnah....Apakah beliau juga boleh dikategorikan sebagai "blogger bangang"??? ataupun "Negarawan Bangang"???

7 comments:

  1. Melayu Selangor31 May 2015 at 09:28

    Benda dah nak reda, lu besar2kan lagi. Bangang betul la ...

    ReplyDelete
  2. Boleh juga, yang dilayan pun PM Bangang al Bahlol

    ReplyDelete
  3. Pendapat aku la, mathir vs ajib = bangang tua vs bangang 2.0.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang bangang tu ko dan keturunan ko !

      Delete
    2. Ko, bangang 3.0.

      Delete
  4. Soalan TDM memang banyak yg x rasional. Perkara yg dah selesai dibicarakan dan fitnah pembangkang pun dispin oleh beliau. Memang mengarut...........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak semestinya mahkamah buat keputusan mesti betul, memang tak dinafi politik Malaysia fitnah terlalu banyak.

      Delete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3