bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Sempit tapi muat - Tak perlu tambah meresahkan, tak perlu makin merisaukan. Saya sudah lama pencen dari menulis isu politik. Namun saya belum pencen daripada menulis sesuat...

26 Jun 2015

Mengapa Tun M Berjumpa Pemilik Sarawak Report???



Lebih mencurigakan pertemuan tersebut berlaku beberapa bulan sebelum 1MDB dan DS Najib difitnah oleh Sarawak Report.

Bukan nak menuduh.....Tetapi jalan ceritanya dah macam kisah pencerobohan Lahad Datu oleh Pengganas Kiram.....



posted from Bloggeroid

9 comments:

  1. hahaha..mana 3 org dalang Lahad Datu??mana tindakan kerajaan Bacul??sembang kencang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm lah selalu kena kelentong dgn Nuar...konon lepas PRK 2 Bukit nak buat pendedahan tergempak........Haram!!!!!

      Delete
    2. anwar bukan ada kuasa..peliwat mmg munafik..ini yg ada kuasa tp tak bertelur..lps tu pembohong plak..nak tipu org smpi bila..akhirnya terbelit nnti..sblm terbelit baik letak jawatan..

      #telorDigenggamObama

      Delete
  2. Zahid Hamidi kata ada beberapa nama dari Malaysia yg di sebut oleh Xevier memintanya meminda butiran dalam e-mail berkaitan,agak- agaknya ada kaitaa ke dgn Mahathir?.Kan ke dia semuanya boleh,yg tak boleh nak jatuhkan PM Najib je.Kesian.

    ReplyDelete
  3. http://syedsoutsidethebox.blogspot.com/2015/06/the-day-after-xavier-andre-justo-story.html?m=1

    ReplyDelete
  4. Duit RM42bilyon mana pi? Sape arah Sirul c4 Tuya? Haram...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berapa banyak IPP dah dibeli kan.......

      Delete
    2. so dah beli IPP..tariff elektrik turun berapa Banyak %??rasanya tahun bila??

      Delete
  5. alah kalau setakat gambar tunjuk di whatsapp @ apa2 tak payahlah..sape nak percaya? temberangnya lebih dari yg benar..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3