bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

2 Jun 2015

Gempar!!! Tun Mahathir Saran DS Najib Pecat TS Muhyiddin???

Seolah-olah seperti ada "dalang" yang cuba untuk melaga2kan kepemimpinan UMNO/BN???

Harapan penulis.......supaya kita jangan terperangkap!!!

Cakap2 TS Muhyiddin mendapat sokongan Tun M untuk menggantikan DS Najib telah lama dipalu oleh Pakatan Rakyaat!!!

Sekarang....Tun pulah dah memberi saranan supaya Muhyiddin dan mana2 Menteri/Timbalan Menteri yang tidak menyokong DS Najib supaya dipecat.

Selepas ini pasti ada pula yang mahu mencetuskan andaian bahawa Tun M sebenarnya mahu menaikkan Datuk Mukriz sebagai PM dan bukannya TSMY. Sebab itulah gesaan memecat dikeluarkan adalah untuk memudahkan Datuk Mukriz memanjat tangga ke pucuk pimpnan tertinggi UMNO.

Dengan tohmahan dan fitnah ini pastinya Menteri2 kanan yang lain juga akan panas punggung dan merasa terancam. Tidak memeranjatkan jika ada yang akan cuba untuk "mematikan" karier politik Datuk Mukriz pula...

Jestru saranan penulis.....Jangan mudah terpedaya dengan isu maianan Pakatan Rakyaat yang hanya mahu melemahkan perpaduan BN terutamanya UMNO yang menjadi tulang belakang kekuatan BN!!!

Sumber klik sini.

2 comments:

  1. Kalau najib berani pecatlah menteri menteri yang tak sokong dia dalam issue 1MDB.itupun kalau najib ada telor lah .....U are the bossss

    ReplyDelete
  2. Negara kita demokrasi. Kepelbagaian pendapat perlu ada untuk chek and balance. Ia x bermakna x menyokong. Pendapat juga boleh menyumbang kepada tindakan apa yng akan diambil seterusnya. Pemimpin perlu matang dan x mudah melatah. Selama ni TMY seorang yg setia dan bekerja kuat dlm tugasnya.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3