bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

16 Jun 2015

Pengundi2 Melayu Dah Bersedia Serahkan Putrajaya Kepada DAP???



"Tau x apa

Tunggu PRU akan datang

Buat pilihan yg terbaik".

Itu whatapps dari seorang kawan...

Soalan penulis adakah kita dah bersedia nak ber PM kan Guan Eng ?

Nak terpinggir macam Melayu Singapura???

MALAYSIA jadi mcm Singapore?
posted from Bloggeroid

16 comments:

  1. Tak perlulah nak perbodohkan...

    Ramai lagi Melayu yg boleh jadi PM ...

    ReplyDelete
  2. Singapura mana ada Utusan Melayu dah!?!

    ReplyDelete
  3. Singapura cuma ada Berita Harian.
    Admin asal boleh hembus sahaja....

    ReplyDelete
  4. Org dah fed up, bakal ramai yg tak turun ngundi, kalau Najib tak turun.

    ReplyDelete
  5. cukup sekadar najib tak bertanding, ganti org lain...orang Pekan ada berani..?

    ReplyDelete
  6. cukup sekadar najib tak bertanding, ganti org lain...orang Pekan ada berani..?
    Takkan sebab Najib sorang, kita org Melayu nak gadai negara..pakai otak la..

    ReplyDelete
  7. Aku dan keluarga nak beralih agin undi PAS pada PRU14 nanti selagi Najib tak berundur.

    ReplyDelete
  8. Pru 14 ni pakat2 lah ngundi pr..boleh lah lim guan eng jadi PM Malaysia..org melayu dah bencikan PM Dari BN..SBB bila BN je mesti org melayu yg JD PM nya..masa tu nnt org2 melayu akan dpt segala2nya.….kekàyaan,kesenangan,tol tiada,minyak murah mngkin 5sen seliter,bàrang2 makanan,runcit semuanya murah,,tiada rasuàh DLM semua badan keràjaan..tiara ketirisan,pemimpin PR semuanya zuhud,tiada yg bermewah2...boleh bebas berdemo,tiada hudud...ohh. Bahagia

    ReplyDelete
  9. Kepada Saudara sa Agama di Malaysia...

    Jangan saudara nanti menyesal tak sudah!!!

    -Org Kota Singa-

    ReplyDelete
    Replies
    1. ip address di malaysia..mengaku orang singapura? hang ingat org semua bahalol mcm hang ka?

      Delete
  10. Bukan Kita Nak Jatuhkan UMNO...tp kita parti berdaulat...parti keramat...kita perlu berani untuk menurunkan pemimpin yang kita rasa gagal...bukan untuk kita...tapi untuk Agama kita, anak cucu bangsa kita dan negara kita. Najib perlu turun fullstop.

    ReplyDelete
  11. Aku tak akan serahkan bumi ni dikuasai politiknya oleh DAP keparat. Tapi aku juga tak akan biarkan najib jadi PMnya demi masa depan dan survival umat melayu. Jgn biarkan Najib adalah penutup kuasa melayu. Asak najib supaya korban diri sanggup letak jawatan. You have done enough.

    ReplyDelete
  12. Najib tk moh turun tkpa..dok la kat sri perdana tu..jd jaga... sb kami pun tk mau turun...tk moh turun ngundi pd pru 14...fahan tk najib..ke nk aku ckp dkm bahasa bugis....

    ReplyDelete
  13. Jangan khuatir, kita ada pejuang bahasa dan sasterawan negara dalam DAP yang boleh diharapkan.

    ReplyDelete
  14. Kenapa benci sangat kat Najib ni?. Xkan sebab 1MDB semua kebaikan yg dia laksanakan dah terhapus?. Kalau nak turunkan juga tunggu lah PAU nanti. Itu baru cara yang betul dan mengikut peraturan.

    ReplyDelete
  15. Setuju bro...

    X menyempat2....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3