bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Jun 2015

Isu Penyelewengan Pembelian Bangunan Mara di Australia - Tanggung-jawab Menteri Mara???



Sepatutnya ketua kena ambil tanggung-jawab lah.....Jika dalam isu 1MDB beliau cadangkan supaya penerangan dilakukan agar tidak merosakkan imej kerajaan, isu ni juga sewajarnya mengambil pendekatan yang sama. Klik sini.

Artikel berkaitan klik sini.

3 comments:

  1. Tak habis-habis (disyaki) SABOTAJ, oleh PENGGANAS-PENGGANAS Barat/Zionis serta ejen-ejen tempatannya (kita tahu siapa) ke atas NEGARA ISLAM kita dan YAB PM Islam/Melayu kita ini – dr. MH370/17 (sampai MAS dah makin diKUASAI si Barat/Zionis), IMDB ni, Tabung Haji dan sekrg. MARA pula (sebab tu jgn. dok percaya si rejim Australia yg. sebenaqnya ANTI-Islam/Melayu; DALANG DUA MUKA tu yg. aku syak sengaja dah PERANGKAP MARA) – apalagi bila semua ni berkaitan KEPENTINGAN hak BUMIPUTERA Islam/Melayu kita!

    Dan tak ke GANJIL ni! ‘NGO‘ Bruno Manser Foundation, yg. asyik KACAU Sarawak, yg. disyaki EJEN Perisik Jerman (yg. amat pro-ISrael)/NATO-ISrael, juga berpusat di Basel spt. JustoPEROMPAK ni (Basel telah jadi seolah tanah jajahan Jerman), Switzerland!

    Tolonglah KDN dan Kementerian Luar tu - buat siasatan CEKAP dan CEPAT - supaya dapat dibersihkan nama 1MDB serta YAB PM kita; MARA dan NEGARA ISLAM kita ni, dan juga diHARAMkan EJEN-EJEN Barat/Zionis yg. MENYAMAQ sbg. pelbagai jenis NGO-NGO termasuk NGO alam sekitar kononnya dll!

    Ini semua adalah disyaki, MO biasa si PENGGANAS-PENGGANAS ANTI-BUMIPUTERA Islam/Melayu. terutamanya PENGGANAS PEMISAH Sabah/Sarawak tempatan dan asing (iaitu si KULI-Barat/NATO-ISrael/Zionis yg. memang nak MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara!) - lihat saja kebakaran BERLELUASA di kpg-kpg setinggan TEPI LAUT/SUNGAI yg. MAJORITI adalah disyaki BUMIPUTERA Islam/Melayu, di Sabah/Sarawak termasuk di Pulau Gaya, Kota Kinabalu, Semporna, Sandakan, Miri, Kuching dsbnya!!

    Nek Tempoyak.

    ReplyDelete
  2. I cover your ass, you cover my ass ...

    ReplyDelete
  3. Info x rasmi..penglibatan TKPU n geng ats sokongan chairman MARA dahulu yg juga melibatkan loyar yg menganjurkan program N2H..adakah kerana itu anda dgn rela hati meletak jawatan tetapi yg menghairankan akn letak jawatan pd bln julai 2015..kenapa bln julai?nk ikut mcm ex mb tganu ker..ada org sedang mengigil skrg ni..N2H kena kt btg idung sendiri..mungkin ini semua fitnah kot..kita tunggu SPRM

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3