bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

30 Apr 2014

Apa Pasal Kerajaan Benarkan Obama Masuk Masjid Negara???

Mungkin "Cyber Troopers" PR yang memainkan isu ni....Budak2 yang berhingus lagi agaknya....


Mereka sendiri X tahu sejarah PR.....

Apa yang pemimpin2 mereka pernah buat....


"Perbandingan Gambar Isteri Presiden AS Masuk Masjid dan Gambar Pemimpin Wanita DAP Masuk Surau..." 


Adalah di antara posting "Bumiyang" yang membicarakan bagaimana biadapnya pemimpin2 PR memasuki ruangan solat di masjid2 dan surau....


Foto (kiri): Presiden AS Barack Obama dan Wanita Pertama Michelle Obama di bawa melawat  Masjid Istiqlal Jakarta oleh Imam Besr Ali Mustafa Yaqub (tengah) November 10, 2010. — Reuters pic Read More


Foto (kanan): Teo Nie Ching berceramah dalam surau. Nyaya kat Tok Imam kat belakang tu....apalah pemandangan yang mengganggu keimanannya agaknya...

Sila rujuk posting lama blog "bumiyang" yang berkaitan dengan pemimpin2 PR memasuki ruang solat sesetengah tu tanpa menutup aurat pun....dengan klik sinisini, sini, sini, sini dan sini.

13 comments:

  1. Duk di tgh tgh ruang solat , siap bagi ceramah lg kat org Islam, ade ke dibuat Nabi saw dan Sahabat sahabatnya r.anhum.
    Yg melawat berziarah tu pun bnyk bahasannya diklgn ulama' ulama' keempat empat madzhab, ada yg benarkan dan ada juga yg tak benarkan.

    ReplyDelete
  2. yang pasti betina ni berak tak basu, kencing tak basuh, mengapa orang islam terutama imam tu biarkan tempat sembahyang orang islam yang semestinya besih dari semua najis di cemar, oh politik, ugama di cemar sebab gila politik, orang perempuan islam pun tahu mereka mesti suci untuk masuk masjid terutama tempat sembahyang... apa kah ini politik ugama yang di bawa oleh pembangkang...itu belum kita dengar apa ceramah dia..akibat dari politik songsang anwar, ugama di jual..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istinjak, X semesti gunakan air bro....guna tisu, batu, kayu pun boleh...

      Kita cuma argue dia X tutup aurat....

      Delete
  3. Nampak tak rahmat dari lawatan Obama ke masjid Negara, satu rahmat yang besar untuk semua umat islam seluruh dunia...imam masjid Negara minta Obama tolong henti penindasan orang islam seluruh dunia, dan Obama menjawap.... pray for me...ini dari hati ke hati antara dua insan makhluk tuhan, apa yang patut kita umat islam buat...sebut Alhamdulillah, dan berdoa seperti yang di minta Obama, ya allah, berikan lah kekuatan pada pemimpin dunia ini untuk mempunyai kekuatan membantu kami, untuk menolong kami supaya umat islam di seluruh dunia tidak di tindas, ... rahmat yang terbaik dan teruskan kita berdoa semoga Obama membantu kita dengan segala kekuatan yang di beri allah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mudah2an bro....Ameen...

      Lagipun keturunan sebelah bapa Obama ni Islam...Mudah2an dibukakan pintu hati dia....

      Yang pasti jika itu berlaku Yahudi pasti X akan biarkan beliau....

      Semoga kita semua dilundingi Allah s.w.t.

      Delete
  4. Xde larangan pun dlm Islam utk bukan Islam masuk masjid atas urusan melawat dan menhormati kemuliaan masjid umat Islam.
    Satu kebanggan buat Malaysia bila pemimpin kuas abesar dunia itu mahu jejakkaki ke Masjid Negara. Obama masuk masjid dlm matlamat yg sgt berbeza dr DAP laknatullah masuk.

    Obama masuk masjid dan dia menghormati adab masjid..dia tk ckp atau hasut jemaah buat perkara yg haram atau mungkar..dia dtg sebagai TETAMU manakala DAP laknatullah dibawa masuk oleh PAS munafik sbg PENCEMAR maruah Islam..
    menghasut umat Islam dan tk hormati masjid!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik tu brader ...memamg benar..dia masuk penuh adab dan sopan...tapi PAS ajak si pemakan babi masuk masjid siap kutuk orang melayu islam lagi..tapi dajjal Pas seronok...siap takbir lagi

      Delete
  5. Obama x bagi ceramah dlm masjid.. dia melawat je.. betina dapigs tu siap bagi ceramah kat org2 dlm masjid.. apa le bongok & bangang sangat pecacai2 pakatan haram ni?

    ReplyDelete
  6. pas telah banyak 'merampas' banyak surau2 dan masjid2 diseluruh malaysia yang tak membelanjakan satu sen pun untuk membinanya..semua di bina kerajaan..mengapa ini blh terjadi..lepas tu disalah guna menanan kebencian untuk kepentingan politik mereka..dimana qaria2 pro kerajaan..

    ReplyDelete
  7. saya harap pihak berkaitan (keselamatan) sila periksa seluruh bangunan masjid atas bawah kanan kiri jika ada alat2 elektronik yang meragukan dipasang, ditanam atau apa saja di dalam atau luar kawasan masjid.
    Tidak logik dalam lawatan Obama ke masjid (melainkan) tujuannya dia punya security service telah diberi peluang habis-habisan sebelum lawatan obama ke malaysia untuk 'memeriksa' seluruh kawasan masjid dalam dan luar kununnya untuk memastikan keselamatan obama kelak semasa melawat masjid untuk memasang apa2 alat 'trigger' yang boleh mendatangkan bencana kepada umat islam dan masjid (menunggu masa dan waktu sesuai, mungkin pada satu upacara tertentu).
    Naluri saya mengatakan there is samting wrong di sana!.
    Wasalam.

    ReplyDelete
  8. bagus komen ISAC 12: 41, KENA BELAJAR balik bab istinjak, istinjak di benarkan kalau tak da air, dharurat air, betina ni duduk di padang pasir ke, tapi betina ni bila bila masa tak basuh jubur, tak basuh pepet. guna toilet paper atau tissue saja, aku ingat ISAC ni bukan muslim, atau geng cetek ilmu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro bab istinjak X mcm bab tayamum. Tayamum hanya dibolehkan jika tiada air dan juga jika kena penyakit X boleh kena air atau sejuk melampau ditakuti mudarat. Untuk luka X boleh kena air, masih kena berwuduk untuk anggota2 rukun wuduk yg lain. Yg X boleh kena air perlu "ditampal" dgn tayamum.. Kalau ingin refresh bab istinjak, klikhttp://ms.m.wikipedia.org/wiki/Istinjak

      Delete
  9. bodohnye admin...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3