bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

27 Apr 2014

Dengan Erdogan Pun Dah X Tahan, Dengan Obama Lagi Lah....

Check out @NajibRazak's Tweet: https://twitter.com/NajibRazak/status/460289899791253504





Meroyan lah Anwar bila lihat foto2 ni......

Apa salfie dengan Obama adalah bukti Najib jadi barua AS???

Tetapi baik dengan Wolfowitz Yahudi yang banyak menyembelih umat Islam Iraq dan  dan Afghanistan mempunyai perempuan simpanan bergama Islam yg juga kakitangannya di bank dunia dan Al Gore   bekas Naib Presiden AS .......boleh lah pulak macam mana ni???

Ini dah hipokrit.... Mentang2 lah Obama X nak bberjumpa dengan beliau...
posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Sebenaqnya Obama adalah PENYAMAQ Islam, kerana mahu MEMPERBODOHkan Dunia Islam - sedangkan dia adalah penyambung rejim ZIONIS Bush!

    Tengoklah si Obama- PEMBUNUH-umat Islam ini begitu galak akan jumpa si ejen-ejen Barat-ZIONIS dari puak KAPIR/GAY DAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM/PENGGANAS Red Bean, yg. terangan mahu menjatuhkan Tanah Melayu ini sbg. NEGARA ISLAM/umatnya!

    Untungnya mereka, Obama sanggup dtg. ke Malaysia, NEGARA ISLAM ini, utk. menunjukkan taring GAY-ZIONISnya dgn. melawat ejen-ejen tempatannyanya ini (tak payah mereka ke Barat-Israel); sedangkan malang betul buat Islam/umatnya, bila si PEMBODEKnya dr. pemimipin Islam kat Tanah Melayu ni, terus memuji diri (lihat di http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=40983, Repost: Obama’s Sodomite Past Comes Back To Haunt Him, By Wayne Madsen on January 8, 2012 - kalau berita ini tak benar, tentu Obama dan geng GAYZIONISnya, dah SAMAN)

    Sementara pemimpin Islam kita terus MEMBODEK si ZIONIS GAYDAJAL PEMBUNUH umat Islam-global-no-1, Obama, anak-anak pelarian Palestin, terutamanya dr. kem pelarian di Jordan dan Syria terus DIBUNUH termasuk dibiaqkan kelaparan [yg. sedang di kepung Pengganas pemberontak 'Islam', yg. sebenaqnya diketuai ejen Barat-Mossad, yg. menyamaq sbg. pengganas ‘Islam’, utk. membunuh secara beramai (Genocide) pelarian Islam Palestin - lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013]!


    Kerana mereka dan anak-anak pelarian Islam lain, termasuk anak-anak Islam Syria, Iraq, Libya, Afghanistan, Yemen, Pakistan, Mesir dan dari benua Afrika sedg. disasarkan untuk diKURANGkan, secara Genocide rahsia (selain dr Genocide terangan melalui peperangan, Drone dan penjajahan BUAS), utk. diHAPUSkan ketururunan mereka, termasuk menjadi mandul dan dijangkiti wabak penyakit termasuk kanser- melalui pemberian bantuan makanan secara besaran (termasuk dr. Israel, yg. labelnya telah dipalsukan) serta suntikan besaran (kononnya utk. menghalang wabak penyakit), atau dijual oleh sindiket pelacuran/pornografi & perdagangan organ kanak-kanak - oleh ejen-ejen Barat-ZIONIS/Israel, di kem-kem pelarian, yg. menyamaq sbg. NGO-NGO, termasuk di bawah UN yg. dikuasai Barat-ZIONIS. Sebenaqnya jumlah umat Islam global mahu diKURANGKan melalui peperangan BUAS Barat-ZIONIS yg. berterusan di samping merompak kekayaan minyak-gas Dunia Islam!

    Dan apa kejadahnya “Org. of Islamic Co-operation” (OIC) buat – baik BUBARkan saja kalau tak berguna lansung utk. umat Islam, yg. terus diBUNUH dan diTINDAS! Maka, umat Islam terus diPERBODOH-diTAKUTkan mcm. hamba abdi si KAPIRDAJAL - dgn. menggunakan undg-undg SAMPAH si KAPIR Barat-ZIONIS termasuk undg-undg UN di bawah falsafah "demokrasi-hak-asasi" mereka!

    Maka, sepatutnya, perjanjian TPPA tak patut disertai Dunia Islam spt. Brunei dan Malaysia kita (TPPA didominasi ZIONIS-Israel sebenaqnya, kerana mereka telah menguasai rejim Barat serta Singapura dan Mexico)– tolonglah dengaq cakap YAB Ayahanda Tun kita dan sepatutnya buatlah perjanjian perdagangan global spt. ini antara Dunia Islam dlm. OIC, termasuk bidang pelancongan, pendidikan ISLAM, menguruskan kem-kem pelarian Islam, perdagangan dan KETENTERAAN termasuk tentera pengaman OIC!

    Dan kalaulah Tanah Melayu pusaka nenek moyang kita ni akhirnya terus TERGADAI semuanya sekali kat PENDATANGKAPIR DAJAL yg. asalnya dibawa PENJAJAH British-ZIONIS keparat, kita boleh salahkan pemimpin Islam/Melayu yg. biaqkan ini berlaku! Dan kita sbg. rakyat biasa ni, hanya mampu berdoa ALLAH SWT menghukum mereka!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  2. simpan dan bungkus sajalah anwar ni, menyusahkan hidup rakyat, apa cerita orang permatang pauh, ada ke dia balik buat khenduri bubur kacang durian atau khenduri pulut kuning, nasib lah, dia sibuk dengan urusan Selangor, urusan Obama tak mahu jumpa dia, Kes MH370 yang tak selesai walaupun dah beribu saat di bagi untuk dia, tapi dia ada masa untuk kutuk Najib lari acara hapuskan rasuah dan lain lain fitnah, dia balik khenduri karpal baru ni, sambil memicit tangan mat sabu tu tak singgah ke permatang pauh, singgah singgah lah hantar pisang sesikat ke, epal anggur sekotak ke, tak kan hadhir khenduri katpal je, tak singgah permatang pauh kut..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3