bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Apr 2014

Bukti Dr MAZA Semakin Menyokong Anwar???



Sebagai sebuah negara yg mengamalkan demokrasi, X ada masalah nak sokong sesiapapun.

Cuma dengan latar belakang agama penulis mengharapkan Dr MAZA perlu lebih bertanggung-jawab.

Yang sudah tu sudahlah...
posted from Bloggeroid

9 comments:

  1. dia ni ulama politik.. sgt mengelirukan generasi muda..

    ReplyDelete
  2. Baik terus terang siapa yang dia sokong, sebagai ulama tak manis berpura-pura. Lihat orang yang beliau benci Dr Fathul Bari terus terang sokong umno. Ingatkan kalau dah bergelar ulama otomatik jadi manusia luar biasa, rupa rupanya masih orang biasa. Kalau dah jadi manusia luar biasa pasti tak ada sifat berpura pura tak tahu apa yang berlaku. Pening.

    ReplyDelete
  3. Akhir zaman ini memang hanya segelintir saja ulama pewaris Nabi. Nak jadi orang Islam yang benar2 betakqwa, belajar dari ulama luar dari Malaysia. ' Ulama' Malaysia banyak dah tak boleh pakai kerana terlalu kotornya permaninan politik diMalaysia.
    Nak jadi Muslim yang baik, nak jadi hamba Allah yang benar2 bertaqwa, dengar lahceramah Habib Ali Zainal Abidin, Sheikh Afifudeen, Ulama Habib Hassan dari Singapura....mereka inilah pewaris Nabi. Dari segi akhlak, kita sepatut dapat bezakan antara ulama pewaris Nabi dan ulama akhir zaman. Mereka ini mengamalkan akhlak Rasullulah s.a.w, inilah Islam sebenar.

    ReplyDelete
  4. Jawatan sudah tinggal "mantan" hidup mesti kene teruskan juga, jadi demi sesuap nasi dan kesinambungan hutang yang ditanggung maka kenelah jadi LALANG...

    ReplyDelete
  5. Kalo nak jd ulamak politik... masok la politik...

    Yg dia bahalol duduk atas pago tp buat statement politik apapasal..

    Masok la politik kalo brani....

    Telo kecikk....dia ni....

    Perasan bagus bdak kecik ni....

    ReplyDelete
  6. Dia terpaksa menyokong Anwar. Anwar adalah anugerah tuhan.

    ReplyDelete
  7. pukul kiri kanan bro. asal ada untung. sebab tu tak keruan. sekejap berani gila babi hentam, sekejap terkemut2, nak sebut nama org yg dimaksudkanpun tak berani. takut bila pr jd kerajaan nanti akan kena terajang. bukan jati diri ulamak sebenar yg wajib berani kerana benar.

    ReplyDelete
  8. Wang ringgit menjadi tarohan,ada bayar semua boleh buat?.

    ReplyDelete
  9. Dulu MAZA yang balun sultan dan mengatakan membazir menyara sultan berjuta juta ringgit,sekarang terima darjah kebesaran drp sultan,memang dasar hipokrit

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3