bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Tinggalkan sedikit - Kata orang tua² dalam setandan kelapa bukan semua boleh jadi santan. Ada sebiji dua yang dipanggil nyior komeng. Biasa kita tengok ada motivator atau ustaz...

24 Apr 2014

Rayuan Liwat 2: Lantik Sulaiman Strategi Nak Menunda Keputusan Mahkamah Persekutuan???



Anwar ni sememangnya hebat....Dalam membelit....

Kematian Karpal pun walaupun sedih buat kebanyakkan pemimpin2/anggota/penyokong2 PR boleh diambil faedah daripadanya....

Perlantikan ketua peguam pembeaan yang baru...Akan membuatkan mahkamah terpaksa menerima permohonan penangguhan atas alasan peguam baru..... Jika ditolak...Mahkamah akan dilihat sebagai zalim dan tidak berhati-perut ataupun "konspirasi"...

Cuma penulis nak tanya..... Yang barisan peguam pembelaan yang ramai2....tu X kan tak ada seorang pun yang mampu dijadikan ketua????

Lagipun...kalau orang biasa.... Nak pasang satu peguam pun dah semput.....

Tolaak aje.....Sebab kalau dilihatkan kepada sejarah pun....Hj Sulaiman sebenarnya bukan peguam baru dalam kes ini. Beliau ibarat, "Sireh pulang ke gagang".

Sumber klik sini.

3 comments:

  1. Hj abdullah will.make sure anwar will be in jail for a very long time. I.e. 20yrs. He is an old buddy of t.s. shafiee.

    ReplyDelete
  2. Anwar is desperate anyway....

    ReplyDelete
  3. Pakai serban pun, bukannya boleh dipercayai! tengok putar belit pencacai Anwar ni.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3